امروز: پنج شنبه ۱ آذر ۱۴۰۳ [2024/11/21]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 6370 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۹ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۴:۴۵:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

با محوریت شعار «تجربه زندگی دیجیتال»؛

برنامه‌های ایرانسل برای حضور پررنگ در ایران‌ تلکام ۲۰۱۴ تشریح شد

خبرایران:در این نمایشگاه همچون سالهای گذشته، ایرانسل با حضور در سالن اختصاصی ۲۷ و همچنین غرفه های فضای باز، آخرین محصولات وخدمات خود را با محوریت شعار «تجربه زندگی دیجیتال» به نمایش خواهد گذاشت.
برنامه‌های ایرانسل برای حضور پررنگ در ایران‌ تلکام ۲۰۱۴ تشریح شد

به گزارش خبرایران، در ایران تلکام ۲۰۱۴، ایرانسل بعنوان تنها اپراتور تلفن همراه کشور با پوشش سراسری که موفق به اخذ پروانه رسمی ارتقاء شبکه به نسل های بالاتر شده می کوشد، محصولات و خدمات مبتنی بر این فناوری نوین را در حوزه های متوعی چون راهکارهای سازمانی، تجربه زندگی دیجیتال، روش‌های نوین ارتباطی-اطلاع‌رسانی و پرداخت همراه و تجربه‌های جدید در بازار ارتباطات، متناسب با علایق و نیازهای اقشار مختلف بازدیدکننده از این نمایشگاه، به معرض نمایش درآورد.

در این نمایشگاه همچنین، محصولات و خدمات متنوع و جدید ایرانسل از جمله پورتال عرضه محتوای صوتی و تصویری با نام های تجاری «ریتم» و «زوم»، فروشگاه بازی های موبایلی با نام تجاری «بازیک»، خدمات سلامت همراه، آموزش همراه، بیمه خرد، کیف پول همراه و خدمات بانکداری و پرداخت همراه از طریق بسترهایی نظیر NFC ، نرم افزار کاربردی کتابخوان همراه و نرم افزار واقعیت افزوده با نام تجاری «نشان» و نیز خدمات ابری ایرانسل، نرم افزار کاربردی ایرانسل من، سرویس اعلام دسترسی، صدای جادویی، پیشخوان ایرانسل، آهنگ پیشواز، ویترین، پیامک صوتی، خدمات اطلاعات شهری، باجه ایرانسل و جعبه کمک های تماس، درکنار روش‌های متنوع شارژ، سرویس #۷*، چارسوی ایرانسل و برگزاری مسابقات پیامکی، طرح‌های تشویقی پاییزه در اختیار بازدیدکنندگان و علاقه‌مند قرار می گیرد.

بر اساس این گزارش، این نمایشگاه فرصت مناسبی خواهد بود تا بازدیدکنندگان اعم از نمایندگان شرکت ها، موسسات و سازمان ها، و همچنین مشترکین علاقه مند به آشنایی با برنامه های سرگرمی، آموزشی، فرهنگی و …، با طیف گسترده خدمات و محصولات نوین و دیجیتال ایرانسل که بر اساس باند پهن نسل های سوم و چهارم در اختیار مشترکین قرار گرفته است، از نزدیک آشنا شوند.

همانند سال‌های گذشته و با توجه به درک صحیح و به موقع ایرانسل از نیازهای ارتباطی شرکت‌ها و سازمان‌ها برایی عرضه راهکارهای ارتباطی ویژه سازمانی، بخش راهکارهای سازمانی ایرانسل در قالب یک غرفه مجزا و ویژه به معرفی راه‌حل‌های ایرانسل برای بهبود و مدیریت هزینه‌های ارتباطی، دسترسی مستمر، خدمات مبتنی بر موقعیت، امنیت ارتباطات و نگهداشت اطلاعات و همچنین روشهای پیشرفته آگاهی‌رسانی و تبلیغات می پردازد.

از دیگر بخش‌های سالن اختصاصی ایرانسل، معرفی خدماتی چون دسترسی به اطلاعات از طریق تلفن همراه، دفتر کار همراه، خدمات پرداخت‌ خرد همراه و نیز ارائه خدمات ویژه مبتنی بر رایانش ابری ایرانسل به علاقه مندان خواهد بود.

علاوه بر این، روش‌های نوین ارتباطی، اطلاع رسانی و پرداخت در قالب سامانه‌های نوین اطلاع رسانی تعاملی و هوشمند، ایجاد بستر امن ارتباط با شبکه بانکی و پرداخت آنی از طریق تلفن همراه با استفاده از بستر کدهای دستوری (USSD) و نیز تجربه‌های جدید در بازار ارتباطات در قالب عرضه محصولات الکترونیکی، پیاده سازی انواع خدمات مبتنی بر دیتا، بسترسازی تجارت همراه و بومی‌سازی و توسعه زیرساخت‌های مبتنی بر فناوری‌های نوین در سالن اختصاصی ایرانسل در پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع مخابرات و اطلاع رسانی (۲۰۱۴ Iran Telecom) در معرض نمایش قرار خواهند گرفت.

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب