امروز: دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ [2024/09/16]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 63883 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۸ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۳۱:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

رضا دولت آبادی : در بدن سازی و پرورش اندام کشور و مدیریت باشگاه سورن مدت ۲۵ سابقه فعالیت دارم

خبرایران : رضا دولت آبادی قهرمان بدن سازی و پرورش اندام کشور و مدیر باشگاه سورن گفت؛مدت ۲۵ سال است که در این حیطه فعالیت دارم و اولین قهرمانی من در سال ۱۳۸۸ در استان تهران و در سالهای بعد از آن ، قهرمانی کشور و همچنین قهرمانی در تهران و حوزه های آن بوده است.
رضا دولت آبادی : در بدن سازی و پرورش اندام کشور و مدیریت باشگاه سورن مدت ۲۵ سابقه فعالیت دارم

رضا دولت آبادی قهرمان بدن سازی و پرورش اندام کشور و مدیر باشگاه سورن اظهار داشت؛مدت ۲۵ سال است که در این حیطه فعالیت دارم.

وی در مورد سوابق ورزشی خود یاد آور شد اولین قهرمانی من در سال ۱۳۸۸ در استان تهران و در سالهای بعد از آن ، قهرمانی کشور و همچنین قهرمانی در تهران و حوزه های آن بوده است و در سال ۱۴۰۳ در مسابقات جهانی مستر یونیورس مدال طلا را کسب نمودم ، در ادامه با کسب مدال طلا ی منتخب کشوری و راهیابی به تیم ملی برای مسابقات جهانی کیش ادامه مسیر خواهم داد.


دولت آبادی همچنین در پاسخ به آینده رشته پرورش اندام در کشور گفت: این رشته ورزشی نیز همانند رشته های دیگر سختی های خاص خود را از قبیل رژیم های خاص تغذیه و تمرینات سخت و طاقت فرسا دارد.

وی در ادامه جوانان را به صبر و شکیبایی و همت بلند برای حصول به قله های بلند بالندگی سفارش نمودند ونیز اذعان داشتند امروزه به همت مربیان بزرگوار بدنسازی و با استفاد ه از علم روز دنیا ، حرکت در مسیر رشد بسیار امیدوار کننده تر مینماید .

این قهرمان در پایان از خانواده و مربیان بزرگوارشان بیان داشت ؛  استاد مهدی مالکی؛ قهرمان کشور، استاد رضا زیو دار؛ قهرمان جهان و استاد یوسف کریمی قهرمان جهان و بزرگ مرد پرورش اندام ایران تقدیر و تشکر دارم.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب