خبر ایران : مراسم تودیع و معارفه مدیران پیشین و جدید اداره کل دفتر مدیریت و روابط عمومی بانک ملت با حضور مدیران ارشد این بانک برگزار شد.
به گزارش خبر ایران ، در این مراسم از فرزان عباسی مدیرکل پیشین که به مقام بازنشستگی نایل آمده است تجلیل و جواد عطاران به عنوان رییس کل جدید دفتر مدیریت و روابط عمومی بانک ملت معرفی شد. ، مدیرعامل بانک ملت در این مراسم، عباسی را مدیری انعطاف پذیر خواند و گفت: ایشان مدیر لایق و برجسته ای بودند که از نیروهای زیرمجموعه خود به بهترین شکل استفاده کردند تا وجهه بانک نزد مردم، مشتریان و رسانه ها به نحو شایسته ای حفظ و ارتقا یابد. محمدرضا ساروخانی با بیان این نکته که بیشترین تجربه آقای عباسی در طول زمان خدمت، در کسوت مدیریت روابط عمومی بانک بوده است، ادامه داد: بیشترین اثربخشی ایشان نیز در همین بخش بوده است.
مدیرعامل بانک ملت با تاکید بر این نکته که روابط عمومی اداره ای پیچیده با کارهای حساس است که مدیر آن باید باهوش و به روز باشد، تصریح کرد: تهیه و انتشار اخبار مناسب و مدیریت مطلوب اخبار رسانه ها، انتشار نشریه پرتو و دیگر نشریات فصلی، اداره سایت های متعدد بانک، ارائه تبلیغات فاخر، برگزاری بهینه همایش ها و ارائه خدمات مناسب به هیات مدیره و مدیران ارشد، از اقدامات آقای عباسی در زمان مدیریت روابط عمومی بوده است.
ساروخانی، اضافه کرد: از خداحافظی آقای عباسی به هیچ وجه خشنود نیستیم و همچنان علاقمند بودیم که از خدمات ایشان بهره مند باشیم ولی نمی توانستیم مانع علاقه شخصی ایشان برای بازنشستگی شویم و امیدواریم در محیط های کار جدید خود نیز مثل بانک ملت موفق و پایدار باشد. مدیرعامل بانک ملت، جواد عطاران را نیز فردی خلاق و دارای روحیه همراهی با تیم مدیریتی بانک خواند و گفت: امیدواریم با حضور ایشان، تحول خوبی در ادامه تلاش های قبلی، در جهت نوآوری و بهینه سازی اداره کل دفتر مدیریت و روابط عمومی صورت گیرد. فرزان عباسی نیز در این مراسم در سخنان کوتاهی با اشاره به ورود خود به مجموعه بانک ملت در سال ۱۳۶۹ گفت: من در سن ۴۲ سالگی وارد اداره کل دفتر مدیریت و روابط عمومی شدم و در این ۷ سال با حمایت همکاران، کارها را به پیش بردیم و موفقیت هایی را کسب کردیم.