امروز: چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/05/01]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 63956 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۵۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

پارکینگ رازی خانه امن خودروی شما برای داشتن سفری بی دغدغه و آسان به ترکیه

خبرایران : پارکینگ شانه روزی رازی درنقطه صفر مرزی ایران ترکیه ، تنها پارکینگ شبانه روزی در کشور است که از ابتدا تا انتها مسافرتتان به هیچ عنوان خسارتی به خودروهای پارک شده وارد نمی کند و برای مسافران امکاناتی چون ، پذیرایی شامل صبحانه، نهار و شام را فراهم نموده است.
پارکینگ رازی خانه امن خودروی شما برای داشتن سفری بی دغدغه و آسان به ترکیه

پارکینگ شانه روزی رازی به مدیریت «حسین راهدار» درنقطه صفر مرزی ایران ترکیه ، تنها پارکینگ شبانه روزی در کشور است که از ابتدا تا انتهای مسافرتتان و ترک خاک کشورمان به هیچ عنوان خسارتی به خودروهای پارک شده وارد نمی کند و برای مسافران امکاناتی چون ، پذیرایی شامل صبحانه، نهار و شام را فراهم نموده  است.


همچنین پارکینگ رازی دو سرویس بهداشتی ایرانی مجهز را نیز برای رفاه حال مسافران فراهم نموده و برای مسافرانی که می خواهند از راه زمینی و مرز رازی وارد کشور ترکیه شوند امکان را ه اندازی سرویس رفت و برگشت به صورت گسترده تنها با فاصله دو دقیقه تا خود کشور ترکیه را فراهم نموده است.


و در آخر اینکه برای تسهیل امورمسافرین لیر ترکیه به اندازه کافی و با قیمت مناسب دراین پارکینگ در اختیار مسافرین قرار می گیرد.


به جزء اپلیکیشن مسافران محترم می توانند با شماره های زیر تماس بگیرند
واتساپ : 09335422790
همراه :
09141611287

 

 

 

https://www.khabareiran.ir/FileCenter/Multimedia/Images/Galleries/Untitled72_aovudik.jpg

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب