امروز: چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/05/01]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 63976 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱:۱۳:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

ایمان شالچیان در گفتگو با خبرایران اعلام کرد؛

دیوارسبز طبیعی تیاب در هر سه رکن اصلی پایداری یعنی زیست محیطی ، اقتصادی و اجتماعی موثر است/ از نظر اجتماعی بزه و طلاق در محیط های سرسبز کمتر می باشد

خبرایران : مدیرعامل شرکت آب وخاک آریا تیاب گفت : از نظر اجتماعی بزه و طلاق در محیط های سرسبز که خانواده امکان تجربه دورهم بودن، صحبت کردن و تعاملات اجتماعی را دارند کمتر می باشد.
دیوارسبز طبیعی تیاب در هر سه رکن اصلی پایداری یعنی زیست محیطی ، اقتصادی و اجتماعی موثر است/ از نظر اجتماعی بزه و طلاق در محیط های سرسبز کمتر می باشد

آقای ایمان شالچیان شما به عنوان مدیرعامل شرکت آب وخاک آریا تیاب تعریف تان از پایداری چیست؟

پایداری Sustainability به عنوان وجه وصفی توسعه، وضعیتی است که در آن مطلوب بودن و امکانات موجود در طول زمان کاهش پیدا نمیکند و از زنده نگهداشتن یا نگه داشتن گرفته شده است که بر ،حمایت یا دوام بلند مدت دلالت میکند.

پایداری در معنای وسیع خود به توانایی جامعه، اکوسیستم یا هرسیستم جاری برای تداوم کارکرد در آینده نامحدود اطلاق می شود، بدون اینکه به طور اجبار در نتیجه تحلیل رفتن منابعی که سیستم به آن وابسته است یا به دلیل تحمیل بار بیش از حد روی آنها، به ضعف کشیده شود.

 

محصول دیوار سبز تیاب چه ارتباطی به پایداری محیط زیست ما دارد؟

دیوارسبز طبیعی تیاب در هر سه رکن اصلی پایداری یعنی زیست محیطی ، اقتصادی و اجتماعی موثر است. گیاهان زنده مزایای بسیاری همچون زیبایی، ایجاد تعادل در رطوبت هوا، از بین بردن آلودگی و سموم مضر(مانند بنزن و فرمالدئید) را دارند که نقش مهمی در افزایش کیفیت زندگی و محیط پیرامونمان را ایفا می کنند.

 

 

 

از نظر اقتصادی مثال های زیادی می توان زد، به طور مثال املاک کوچه های سرسبز و همچنین منازل دارای بام سبز قیمت و ارزش بیشتری دارند. نیروی انسانی و یا دانشجویان و پژوهندگان در محیط های سرسبز بهتر تمرکز می کنند و کمتر غیبت دارند که مقالات بی شماری در این زمینه وجود دارد. در آخر از نظر اجتماعی بزه و طلاق در محیط های سرسبز که خانواده امکان تجربه دورهم بودن، صحبت کردن و تعاملات اجتماعی را دارند کمتر می باشد.

 

 

 چطور می توانیم دیوار سبز طبیعی در محیط کار یا زندگی خود داشته باشیم؟

اگر در فضای مدنظر شما جریان هوا، دمای مناسب و امکان آبرسانی رو وجود داشته باشد، می توانید در آنجا دیوار سبز طبیعی داشته باشید. این کار نیاز به بررسی بیشتر توسط ما دارد، پس در صورتی که به خدمات ما نیاز دارید، یک فیلم کوتاه از محل مورد نظر به علاوه ی ابعاد آن را ارسال کنید تا مشاوره رایگان در اختیارتان قرار بگیرد.

در ادامه راه های ارتباطی با ما را خدمت شما عرض می کنم.

 

سایت :

www.tiabgreenwall.com

اینستاگرام :

gdtiab

نلفن ها :

02188845454

02188865510

09304814141

09121798361

09123002455

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب