امروز: چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/05/01]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 63986 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲:۲۰:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

سید سعید محسنی درگفتگو با خبرایران اعلام کرد؛

هدف مجموعه گردشگری روناک ارائه بهترین خدمات و ایجاد آسایش و رفع خستگی از مسافران درجاده است/ هتل روناک بعنوان یکی ازهتل‌های زیبا و لوکس کشور آماده خدمات‌رسانی به مسافران عزیزمی‌باشد

خبرایران : رئیس هیئت مدیره مجموعه گردشگری روناک گفت: هدف دیگر ما از ساخت این مجتمع ارائه بهترین کیفیت و نوع پذیرایی از میهمانان است، بطوریکه مواد اولیه برای طبخ غذاها از بهترین و تازه‌ترین نوع آن تهیه می‌گردد.
هدف مجموعه گردشگری روناک ارائه بهترین خدمات و ایجاد آسایش و رفع خستگی از مسافران درجاده است/ هتل روناک بعنوان یکی ازهتل‌های زیبا و لوکس کشور آماده خدمات‌رسانی به مسافران عزیزمی‌باشد

سید سعید محسنی رئیس هیئت مدیره مجموعه گردشگری روناک درگفتگو با خبرنگارخبرایران اظهار داشت :مجتمع گردشگری روناک یکی از زیباترین و بهترین مجموعه‌های گردشگری کشور بوده که کلنگ احداث آن در 8 سال پیش زده شد و در سال 1398 به بهره‌برداری رسید.


محسنی تصریح کرد: هدف از ساخت این مجتمع بین‌راهی ارائه بهترین خدمات و ایجاد آسایش و رفع خستگی از مسافران در جاده است تا در نهایت آمار تصادفات جاده‌ای کمتر شود و این مجتمع زیبا بصورت باغ احداث شده که نمای بسیار زیبایی دارد و جوی آبی حاصل از چشمه نابر در کنار آن جریان دارد و فضای بسیار زیبا و مطبوعی را پدید آورده است.


وی عنوان داشت: این مجموعه از بخش‌های مختلفی از جمله: هتل، رستوران، سوپرمارکت، پمپ بنزین و ... تشکیل شده و خوشبختانه با استقبال ۹۶ درصدی مردم روبرو شده است.


رئیس هیئت مدیره مجتمع روناک ادامه داد: پمپ بنزین این مجموعه، بزرگترین پمپ بنزین شهرستان کاشان بوده که 36 نازل بنزین و 8 نازل گازوئیل را دارا می‌باشد.


وی اضافه کرد: رستوران بین‌الملل این مجتمع با گنجایش 500 نفر در دو طبقه با دیواره‌های شیشه‌ای جذاب با ویو کویر و کوهستان کاشان واقع شده و آرامشی وصف نشدنی برای مسافران فراهم می‌کند و همچنین در این رستوران انواع غذاهای سنتی و فرنگی سرو می‌شود.


محسنی افزود: هتل روناک بعنوان یکی از هتل‌های زیبا و لوکس کشور آماده خدمات‌رسانی به مسافران عزیز می‌باشد و علاوه بر آن، این مجتمع کافی‌شاپ و هایپرمارکت بسیار مدرنی دارد که باکیفیت‌ترین سوغاتی‌جات کاشان را به مسافران عرضه می‌نماید.


وی ابرازداشت: برای رفاه حال مسافران نیز نان داغ در همین محوطه در ابتدای صبح طبخ شده و صبحانه بی‌نظیری در محوطه باغ و کنار استخر سرو می‌شود.علاوه بر آن رستوران ملل و سالن فست‌فود با گنجایش 150 نفر آماده خدمات‌رسانی به مسافران است.


رئیس هیئت مدیره روناک خاطرنشان کرد: هدف دیگر ما از ساخت این مجتمع ارائه بهترین کیفیت و نوع پذیرایی از میهمانان است، بطوریکه مواد اولیه برای طبخ غذاها از بهترین و تازه‌ترین نوع آن تهیه می‌گردد.


محسنی درپایان سخنان خود گفت: در کنار رضایت بسیار بالای مردم، ما آماده شنیدن انتقادات سازنده در جهت بهبود ارائه خدمات به مسافران هستیم و در نظر داریم برای فصل گلابگیری انواع گلاب و عرقیجات تازه را به ارائه نماییم. به همین منظور از تمامی مردم دعوت می‌کنیم تا به کاشان سفر کنند، چرا که اکنون هوای بسیار مطبوع و بهاری دارد.

آدرس : کیلومتر 3 اتوبان کاشان قم

تلفن :

09132614338

09133615076

رزرو هتل :

09911003340

اینستاگرام :

ronakcomplex.ir

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب