امروز: چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/05/01]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 63987 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲:۳۵:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

مهدی صفاری درگفتگو با خبرایران اعلام کرد؛

دهکده هنر و طبیعت یزد عرضه کننده انواع گیاهان آپارتمانی ، طراحی و اجرای روف گاردن را انجام می دهد / گروه تولیدی گل و گیاه دهکده هنر و طبیعت تولیدکننده انواع فلاو باکس و استند در استان یزد می باشد

خبرایران : مدیرعامل گروه تولیدی گل و گیاه دهکده هنر و طبیعت گفت: ما عرضه‌ و مشاوره تمامی خدمات برای کلیه گیاهان آپارتمانی، کوددهی و اجرا برای انواع دیوارها و روف‌گاردن‌ها را ارائه می‌دهیم.
دهکده هنر و طبیعت یزد عرضه کننده انواع گیاهان آپارتمانی ، طراحی و اجرای روف گاردن را انجام می دهد / گروه تولیدی گل و گیاه دهکده هنر و طبیعت تولیدکننده انواع فلاو باکس و استند در استان یزد می باشد

مهدی صفاری مدیرعامل گروه تولیدی گل و گیاه دهکده هنر و طبیعت درگفتگو با خبرنگارخبرایران اظهار داشت : با مدرک کارشناسی معماری در حوزه تخصصی طراحی فضای سبز، روف‌گاردن و باغات فعالیت می‌کنم.


صفاری تصریح کرد:ما در مجموعه دهکده هنر و طبیعت عرضه‌ و مشاوره تمامی خدمات برای کلیه گیاهان آپارتمانی، کوددهی و اجرا برای انواع دیوارها و روف‌گاردن‌ها را ارائه می‌دهیم. همچنین، به بازیابی و شناسایی انواع بیماری‌ها و مشکلات مربوط به گل و گیاه می‌پردازیم.


وی عنوان داشت: بی‌شک استفاده از گل و گیاه در محل زندگی تاثیر بسیار زیادی بر روی روح و روان دارد، چرا که رنگ سبز باعث آرامش سلامت روان می‌گردد.


مدیرعامل گروه تولیدی گل و گیاه دهکده هنر و طبیعت افزود: ما می‌توانیم هرگونه طراحی موردنظر مشتری را عیناً طراحی و اجرا کنیم و همچنین ارسال گل و گیاه و استند به سراسر کشور را نیز برعهده داریم
وی ادامه داد: ما اجرا و طراحی دیوارهای سبز گرین وال، فلاور باکس‌ها و کلیه استندها را نیز برعهده داریم و می‌توانیم فضای منزل اشخاص را به بهترین نحو ممکن طراحی کنیم.


صفاری ابرازداشت : به همین منظور درنظر داریم پس ازشرکت درنمایشگاه اردکان یزد بتوانیم بعنوان اولین تولیدکننده گیاهان آپارتمانی در استان یزد در نمایشگاه بین‌المللی تهران حضور پیداکنیم، تا بتوانیم این گیاهان را با مناسب‌ترین قیمت به مردم برسانیم و امید داریم تا در آینده ارسال محصول به کشورهای خارجی را نیز در دستور کار خود قرار دهیم.


آدرس: یزد، بلوار امام جعفر صادق (ع)، به سمت چهارراه مهدیه بعد از دوربین کنترل سرعت، جنب خانه تشک دهکده هنر و طبیعت
 

تلفن : 09137081618
 

اینستاگرام :

dehkade.yazd
 

 

https://www.khabareiran.ir/FileCenter/Multimedia/Images/Galleries/000000_ssqtowe.jpg

 

https://www.khabareiran.ir/FileCenter/Multimedia/Images/Galleries/01_zwicgvx.jpg

 

https://www.khabareiran.ir/FileCenter/Multimedia/Images/Galleries/03_hmyljtk.jpg

 

https://www.khabareiran.ir/FileCenter/Multimedia/Images/Galleries/05_bwhwlnw.jpg

 

https://www.khabareiran.ir/FileCenter/Multimedia/Images/Galleries/06_gslqvnn.jpg

 

https://www.khabareiran.ir/FileCenter/Multimedia/Images/Galleries/07_bjkhsou.jpg

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب