خبرایران : 27 اردیبهشت ماه «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» فرصت مغتنمی است برای ارج نهادن به اهمیت جایگاه روابط عمومی در عصر ارتباطات که این علم و هنر به مدیریت تعامل میان سازمان و ذینفعان برای اعتماد متقابل و حفظ منافع سازمان و مردم می انجامد.
۲۷ اردیبهشت ماه «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» فرصت مغتنمی است برای ارج نهادن به اهمیت جایگاه روابط عمومی در عصر ارتباطات که این علم و هنر به مدیریت تعامل میان سازمان و ذینفعان برای اعتماد متقابل و حفظ منافع سازمان و مردم می انجامد. روابط عمومی ها به ویژه در صنعت بیمه توانسته اند در مسیر ارتقای فرهنگ بیمهگری، آگاهی را به مردم جامعه هدیه دهند و اعتماد آنها را برای دریافت خدمات جلب کنند و رضایتمندی و ضریب نفوذ بیمه را افزایش دهند.
این روز را به تمامی مدیران و کارکنان و فعالان ساعی و پرتلاش عرصه ارتباطات و روابط عمومی صنعت بیمه کشور و به ویژه همکاران سختکوش عزیزم در بیمه کوثر تبریک و تهنیت عرض نموده و خیرکثیر و توفیقات روز افزون را برای عزیزان از درگاه ایزد منان مسئلت می نمایم.