امروز: سه شنبه ۱ آبان ۱۴۰۳ [2024/10/22]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 64268 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۷:۴۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

مهدی موسوی درگفتگو با خبرایران اعلام کرد؛

نوین لیزر صبا پیشرو در تولید دستگاه های لیزر صنعتی در ایران می باشد/ هدف شرکت نوین لیزر صبا ارائه مقرون به صرفه ترین راه حل ها برای پربارتر کردن کسب و کار و صرفه جویی درسرمایه گذاری است/ لیزر جوش تولید نوین لیزر صبا بصورت مادام‌العمر گارانتی است

خبرایران : مدیرعامل شرکت نوین لیزرصبا گفت: لیزر جوش تولید شرکت نوین لیزرصبا در دو ورژن خود توانسته بازار پر رونقی را بدست آورده ، تاجایی که ما توانسته ایم به کشورهای ترکیه، افغانستان، عراق، مالزی، هند، روسیه و کشورهای شمال آفریقا صادرات داشته باشیم.
نوین لیزر صبا پیشرو در تولید دستگاه های لیزر صنعتی در ایران می باشد/ هدف شرکت نوین لیزر صبا  ارائه مقرون به صرفه ترین راه حل ها برای پربارتر کردن کسب و کار و صرفه جویی درسرمایه گذاری است/ لیزر جوش تولید نوین لیزر صبا بصورت مادام‌العمر گارانتی است

مهدی موسوی مدیرعامل شرکت نوین لیزر صبا درگفتگو با خبرایران اظهارداشت  : اینجانب با مدرک فوق دکترای اپتیک و لیزر از سال 1396 شرکت نوین لیزر را با گرایش تولید محصولات صنعتی و پزشکی در حوزه لیزر تاسیس کردیم.


موسوی تصریح کرد : شعار ما ایجاد و تولید ایده براساس نیاز بازار و اکتساب دانش ایده بوده و تمرکز ما عموماً بر روی لیزرهای صنعتی، حکاکی و جوش بوده و موفق شده‌ایم 5 سبد محصول را با آخرین فناوری موجود در کشور، طراحی و تولید کنیم.


وی با اشاره به اینکه شرکت نوین لیزر صبا، پیشرو در تولید دستگاه های لیزر صنعتی در ایران می باشد،عنوان داشت : خوشبختانه طی 7 سال اخیر فعالیت شرکت توانستیم برند صنایع مختلف را بدست آوریم، از جمله اینکه در حوزه طلا و جواهر یکی از برندهای مطرح در زمینه تولید لیزرهای این صنف هستیم.


مدیرعامل شرکت نوین لیزر صبا ادامه داد : لیزر جوش تولید ما در دو ورژن خود توانسته بازار پر رونقی را بدست آورد و موفق به صادرات به کشورهای ترکیه، افغانستان، عراق، مالزی، هند، روسیه و کشورهای شمال آفریقا شده‌ایم و بقدری به تولید این نوع لیزر ایمان داریم که بسیاری از المان لیزر را به صورت مادام‌العمر گارانتی کرده‌ایم.

وی تاکید کرد:  این لیزر برای اولین بار در جهان ادعای 5 سال گارانتی بدون قید و شرط را داراست که در همین زمینه سال گذشته قرارداد صادرات 300 دستگاه به کشورهای خارجی را منعقد کردیم. لیزرهای جوش تولید ما در مناقصه در کشورهای خارجی در رقابت با سیستم‌های لیزرهای جوش ایتالیا آن را برنده شد که این افتخار بزرگی برای کشورمان است.

موسوی خاطرنشان کرد : خوشبختانه شرکت نوین لیزر تاکنون جوایز مختلفی را کسب کرده ازجمله رتبه دوم جشنواره خوارزمی، دو سال رتبه اول شرکت استارت‌اپ برتر شهرک‌های علمی تحقیقاتی، دو سال فناور برتر کشور، جایزه رتبه اول جشنواره شیخ بهایی.

وی ابرازداشت : سال گذشته نیز بعنوان شرکت برتر استارت‌اپ در قاره آسیا و اقیانوسیه موفق به اخذ جایزه ASPA شدیم که در رقابت با کشورهای چین، کره، ژاپن، استرالیا و ترکیه افتخار بزرگی برای کشورمان بوده و در حال حاضر محصولات ما در حال پیشرفت و به‌روز رسانی است، بطوریکه در هر نمایشگاه از یک محصول جدید رونمایی می‌کنیم.


مدیرعامل شرکت نوین لیزر صبا ادامه داد : امسال نیز برای اولین بار توانستیم دستگاه آنالیز طلا و جواهر با دقت زیر یک‌دهم درصد رادر این نمایشگاه ارائه دهیم و عناصر موجود در نمونه‌های طلا را آنالیز کنیم که برای رسیدن به این هدف کار پژوهشی سنگینی در شرکت رخ داد.

وی افزود: از دیگر اهداف شرکت می‌توان به توسعه خدمات پس از فروش، گارانتی بی قید و شرط 5 ساله محصولات، افزایش شبکه توزیع خدمات پس از فروش از 3 شهر به 5 شهر اشاره کرد.


موسوی درپایان سخنان خود گفت : در بحث ریفاین طلا در حال ساخت دستگاه‌های اندازه‌گیری جدید هستیم. در زمینه حکاکی و ایجاد QR و سریال نامبر و شناسه بر روی سنگ‌های قیمتی نیز دستگاه لیزر فرابنفش را اختراع کرده‌ایم که می‌تواند با دقت کمتر از یک میکرومتر، شناسنامه سنگ قیمتی را بر روی دستگاه حک کند و بدین طریق از تقلب در این عرصه جلوگیری کند.

 

اطلاعات تماس :

آدرس : اصفهان،بلوار دانشگاه صنعتی اصفهان، شهرک علمی تحقیقاتی ، ساختمان اندیشه2، واحد 409

تلفن :

 03133931398

سایت:novinlasersaba.com

اینستاگرام : novin.laser.saba

 

 

 

 

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب