امروز: دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ [2024/09/16]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 64356 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۵۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

هوشمندسازی خدمات شرکت شهروند با تمرکز بر مشتری‌مداری

خبرایران : مدیرعامل شرکت شهروند در سومین جلسه شورای معاونین و مدیران این شرکت بر هوشمندسازی خدمات در حوزه‌های مالی و فروش، با هدف ارتقاء رضایتمندی مشتریان مجموعه شهروند تاکید کرد.
هوشمندسازی خدمات شرکت شهروند با تمرکز بر مشتری‌مداری

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شرکت شهروند، داود قربانیان با بیان اینکه طی دوسال گذشته بخش زیادی از مسائل و مشکلات مجموعه شهروند را با کمک یکدیگر حل کردیم افزود: امیدوارم امسال نیز با همدلی و انگیزه مضاعف، تحولات خوبی را به ویژه در حوزه مشتری مداری رقم زده و در قامت یک شرکت موفق در اقتصاد کشور نقش آفرین باشیم.
 
مدیر عامل شرکت شهروند با تاکید بر هوشمندسازی و ارتقا زیرساخت‌ سامانه‌های فروش و مالی گفت: بلوغ نرم افزاری شرکت شهروند و ثبت اسناد مالی در سیستم‌های جدید جزو اولویت‌هاست، همچنین با استفاده از مزایای هوش تجاری ضمن تحلیل رفتارمشتریان، مدیریت زنجیره ‌تامین و پیش‌بینی و تحلیل فروش، با ارائه خدمات ویژه و یک ارزش افزوده، رضایتمندی مشتریان فروشگاههای شهروند را افزایش دهیم.
 
وی در ادامه به برنامه محوری و تعیین بازه زمانی برای اتمام و بهره‌برداری از پروژه‌های نیمه تمام همچون نبرد، ماهان، شهریار و پایانه شرق تاکید و گفت: روند توسعه فروشگاههای شهروند در قالب فرانچایز و هایپری، امسال با مشارکت بخش خصوصی شتاب بیشتری بگیرد و پروژه‌های جدید با درنظرگرفتن صلاح و صرفه مجموعه شهروند آغاز شود.
 
داود قربانیان با بیان اینکه حضور تیم‌های مختلف ستادی در فروشگاههای شهروند پررنگ تر شده گفت: تا پایان سال با وحدت رویه و ایجاد کارگروه‌های ارزیابی، نواقص، آسیب‌ها و چالش‌های اقدامات صورت گرفته را شناسایی و به دنبال آن پروژه‌های بهبود طراحی شود تا راهبردی روشن و شتاب دهنده‌ در مجموعه تعریف و عملیاتی شود.
 
گفتنی است، در این نشست گزارش عملکرد معاونین و مدیران شرکت پیرامون مصوبات جلسه گذشته و چالش‌ها، آخرین پیشنهادها و نقطه نظرات متعددی ارائه و بررسی شد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب