امروز: دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ [2024/09/16]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 64374 تاریخ انتشار: شنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۱:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

زنجیره‌ای از سلامت با بیژن

خبرایران : زنجیره ارزش به مجموعه‌ی فعالیت‌های متوالی‌ای گفته می‌شود که توسط عناصر فعال طول زنجیره بر روی یک محصول خام انجام می‌شود تا به محصول نهایی تبدیل شده و به دست مصرف‌کننده نهایی برسد.
زنجیره‌ای از سلامت با بیژن

حسین مصطفی‌زاده مدیرعامل هلدینگ بیژن در گفتگو با بخش خبری صدا و سیما با تاکید به اهمیت و نظارت بر تکمیل این زنجیره گفت: مشارکت بخش خصوصی در ایجاد زنجیره ارزش، تنوع تولید را هم به دنبال داشته و تولید ارگانیک یکی از مزیت‌های ایجاد زنجیره ارزش در تولید است.

وی تکیه و تاکید بر زنجیره ارزش را یک مزیت رقابتی دانسته و اذعان داشت این فرآیندها بر اساس عملکردهای اصلی و پشتیبانی، به ارزیابی کسب و کار، توانایی و نحوه بهبود آن و روش‌های افزایش ارزش کمک می‌کنند. همچنین او هدف از مدیریت زنجیره ارزش را بهینه‌سازی ارزش ایجاد شده در طول زنجیره (از مزرعه تا سفره) و نیز باز توزیع مناسب ارزش حاصل شده در میان فعالان اصلی زنجیره دانسته و نقش شرکت‌های تولیدی در این زنجیره را بسیار اثرگذار عنوان کرد و گفت: هلدینگ بیژن با توجه به تمرکز بر روی سلامت محور بودن محصولات خود، از تولید تا توزیع این زنجیره ارزش را به خوبی حفظ کرده‌است و همواره این فرایند را نظارت و کنترل می کند.
 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب