امروز: دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ [2024/09/16]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 64387 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۱:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

محمد ولدخانی درگفتگو با خبرایران اعلام کرد؛

اتحادیه بنکداران و طاقه فروشان پارچه استان تهران شبکه توزیع پارچه کل کشور و تامین‌ مواد اولیه پوشاک، منسوجات و خدمات حمل و نقلی را برعهده دارد

خبرایران : مسئول اتحادیه بنکداران و طاقه فروشان پارچه استان تهران گفت : اتحادیه بنکداران و طاقه فروشان پارچه استان تهران به نوعی شبکه توزیع پارچه کل کشور و تامین‌ مواد اولیه پوشاک، منسوجات و خدمات حمل و نقلی را برعهده دارد.
اتحادیه بنکداران و طاقه فروشان پارچه استان تهران شبکه توزیع پارچه کل کشور و تامین‌ مواد اولیه پوشاک، منسوجات و خدمات حمل و نقلی را برعهده دارد

محمد ولدخانی مسئول اتحادیه بنکداران و طاقه فروشان پارچه استان تهران  درگفتگو با خبرایران اظهارداشت :  ما در اتحادیه بنکداران و طاقه فروشان پارچه استان تهران به نوعی شبکه توزیع پارچه کل کشور و تامین‌ مواد اولیه پوشاک، منسوجات و خدمات حمل و نقلی را برعهده داریم.


وی عنوان داشت : پارچه‌های ما شامل: انواع بیمارستانی، لباس ورزشی، تزئینات ساختمان و سایر کالاهای مرتبط با صنعت نساجی می‌باشند.


ولدخانی عنوان داشت : ما با دارا بودن حدود ۵ هزار واحد صنفی، ویترین صنایع نساجی کشور هستیم و پارچه‌های تولیدی داخل کشور را به تولیدکنندگان صنایع ارسال می‌کنیم.


وی افزود: وجود چنین نمایشگاه‌هایی در داخل کشور بسیار مورد نیاز است، چرا که با این کار تولیدات صنایع کوچک دیده شده و پارچه‌هایی که جدیداً تولید و نوآوری می‌شود نیز به نمایش گذاشته می‌شود.


مسئول اتحادیه بنکداران و طاقه فروشان پارچه استان تهران درپایان سخنان خود گفت : از این طریق با افزایش کیفیت پارچه‌ها، رقابت با کالاهای وارداتی هم صورت می‌گیرد و بدنبال آن در آینده دیگر نیازی به واردات در این صنعت نخواهیم داشت.
 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب