امروز: یکشنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ [2024/09/08]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 64400 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۹:۵۷:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

حمیدرضا نیک طبع درگفتگو با خبرایران اعلام کرد؛

هدف از برگزاری دومین نمایشگاه تخصصی بین‌المللی پارچه و صنایع وابسته تامین نیاز تولیدی‌ها و مزون‌دارها به پارچه‌های باکیفیت است

خبرایران : متخصص نساجی و کارآفرین گفت : هدف دومین نمایشگاه تخصصی بین‌المللی پارچه و صنایع وابسته در نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب تامین نیاز تولیدی‌ها و مزون‌دارها به پارچه‌های باکیفیت است.
هدف از برگزاری دومین نمایشگاه تخصصی بین‌المللی پارچه و صنایع وابسته تامین نیاز تولیدی‌ها و مزون‌دارها به پارچه‌های باکیفیت است

حمیدرضا نیک طبع  متخصص نساجی و کارآفرین درگفتگو با خبرایران اظهارداشت:  ما با حضور در دومین نمایشگاه تخصصی بین‌المللی پارچه و صنایع وابسته در نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب در نظر داریم بتوانیم نیاز تولیدی‌ها و مزون‌دارها به پارچه‌های باکیفیت را تامین کنیم.


وی تصریح کرد : همچنین با ایجاد ارتباط مستقیم میان مشتری و پارچه فروشان می‌توانیم نوآوری در این صنعت به وجود آوریم، چرا که نوآوری در جنس مصرف کننده خلاصه می‌شود که تولیدکننده با آن آشنایی ندارد و هدف از برگزاری این نمایشگاه تغییر نگرش تولیدکنندگان نسبت به نوع پارچه است و باید براساس کیفیت مورد نیاز مصرف‌کننده تولید شود که این تفاوت میان تولید علم در صنعت پارچه است.


نیک طبع   افزود: بطور مثال براساس نوع گروه خونی سلیقه افراد در انتخاب الیاف و جنس لباس هم تغییر می‌کند، بطوری که با پوشیدن برخی از لباس‌ها عصبی می‌شوند.


وی ادامه داد : تمامی این موارد را می‌توان در صنعت نساجی لحاظ کرد و مصرف انواع لباس در مصارف گوناگون می‌بایست با نوع گروه خونی همخوانی داشته باشد که در مجموع می‌تواند به عنوان شاخه‌ای از علم در دانشگاه‌ها تدریس شود.


نیک طبع ابرازداشت: ما باید تولیدکنندگان را به سمتی سوق دهیم که راز برکت را از سیستم خود حذف نکنند، چرا که در حال حاضر انصاف در اصناف کمتر به چشم می‌خورد و قیمت نهایی محصول بسیار بالاتر از میزان واقعی خود تعیین شده و در نهایت سبب افزایش قاچاق می‌شود.


وی درپایان سخنان خود گفت: در حال حاضر مواد اولیه در کارخانجات سراسر کشور توزیع می‌گردد، فلذا نیاز به مدیریت کارآمد و متخصص برای بهبود صنعت نساجی و ایجاد همدلی در کشور است.

 

https://www.khabareiran.ir/FileCenter/Multimedia/Images/Galleries/00_ikzfcoy.jpg

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب