امروز: یکشنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ [2024/09/08]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 64401 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۱۰:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

افشین سالاردینی درگفتگو با خبرایران اعلام کرد؛

خوش بافت تهران و حریر الوان نزدیک به 50 سال در تولید پارچه ، رنگرزی ، تکمیل تکمیل انواع پارچه گردباف و پوشاک کشور سابقه کار دارند/ خوش بافت تهران برند برتر در صنعت بافت و شرکت حریر الوان در زمینه رنگرزی و چاپ می باشد

خبرایران : رئیس هیئت مدیره تعاونی تولید و صادرات نساجی کشورگفت : برندهای اصلی شرکت برای تولید پارچه «خوش بافت تهران» برند برتر در صنعت بافت و شرکت حریر الوان در زمینه رنگرزی و چاپ نزدیک به 50 سال سابقه در پوشاک کشور دارند.
خوش بافت تهران و حریر الوان نزدیک به 50 سال در تولید پارچه ، رنگرزی ، تکمیل تکمیل انواع پارچه گردباف و پوشاک کشور سابقه کار دارند/ خوش بافت تهران برند برتر در صنعت بافت و شرکت حریر الوان در زمینه رنگرزی و چاپ  می باشد

افشین سالاردینی رئیس هیئت مدیره تعاونی تولید و صادرات نساجی کشور درگفتگو با خبرایران اظهارداشت : با پیگیری‌های انجام شده در سال گذشته تصمیم‌ گرفتیم بتوانیم یک نمایشگاه تخصصی برای پارچه برگزار کنیم.


وی تصریح کرد : با توجه به اینکه ما در زمینه تولید، رنگرزی، تکمیل پارچه و تولید پوشاک فعالیت می‌کنیم، برگزاری دومین نمایشگاه تخصصی بین‌المللی پارچه و صنایع وابسته تاثیر بسیار زیادی درصنعت پارچه دارد.

 

https://www.khabareiran.ir/FileCenter/Multimedia/Images/Galleries/10_nyydkib.jpg


سالاردینی افزود: برندهای اصلی شرکت برای تولید پارچه «خوش بافت تهران» و برای رنگرزی و تکمیل پارچه «حریر الوان» می‌باشند که این دو برند نزدیک به 50 سال سابقه کار دارند و در تولید پوشاک کشور نقش بسزایی دارند.


وی عنوان داشت: ما پارچه‌ها با طرح و نقش‌های متفاوت تولید می‌کنیم که پس از ارسال به تولیدی‌ها و لباس‌های مختلف برای مصارف گوناگون دوخته می‌شود.

 

 

https://www.khabareiran.ir/FileCenter/Multimedia/Images/Galleries/20_yszxrdc.jpg


سالاردینی درپایان سخنان خود گفت : ما در نظر داریم در آینده به مبحث صادرات نیز بیاندیشیم، ولی بدلیل اینکه تقاضای بازار در داخل کشور بسیار بالاست، هنوز نتوانسته‌ایم به حوزه صادرات ورود کنیم.

 

اطلاعات تماس :
آدرس تولیدی: تهران، شهرک صنعتی صفادشت
فروشگاه : تهران، خیابان جمهوری، بین چهار راه فلسطینو ابوریحان، شماره 881
تلفن :
 6- 02166499954
09125221040
09121859700

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب