امروز: شنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۳ [2024/10/05]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 64413 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۵۱:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

فرشاد کوهی درگفتگو با خبرایران اعلام کرد؛

شرکت مارال تراک میکسرکامل ترین تولیده کننده تراک میکسر با چندین سال سابقه میباشد/ مارال تراک میکسرعلاوه برتولید ،درزمینه خدمات پس از فروش و تعمیرات میکسرنیز فعالیت دارد/ دستگاه‌های مادرابعاد7 الی 14 متری تریلی میکسربا کیفیت و استاندارد تولیدمی شوند

خبرایران : مدیرعامل گروه صنعتی مارال تراک میکسر گفت : شرکت مارال تراک میکسر اولین وکامل ترین تولیده کننده در شمال غرب کشوربا چندین سال سابقه کار فعالیت در زمینه تولید تراک میکسر 6 الی 14 متر مکعب ،فروش و تعمیرات تراک میکسر و آهنگری مکانیکی در تبریزمی باشد.
شرکت مارال تراک میکسرکامل ترین تولیده کننده تراک میکسر با چندین سال سابقه  میباشد/ مارال تراک میکسرعلاوه برتولید ،درزمینه خدمات پس از فروش و تعمیرات میکسرنیز فعالیت دارد/ دستگاه‌های مادرابعاد7 الی 14 متری تریلی میکسربا کیفیت و استاندارد تولیدمی شوند

 فرشاد کوهی مدیرعامل گروه صنعتی مارال تراک میکسر درگفتگو با خبرایران اظهارداشت : گروه صنعتی مارال تراک میکسر فعالیت خود را از اوایل سال 1385 در یک کارگاه کوچک در تهران آغاز نموده و پس از مدتی به جهت عرق ملی و سرویس دهی و همشهریان خود به شهر تبریز انتقال یافت.


وی تصریح کرد : گروه صنعتی مارال تراک میکسر در صنعت تولید ماشین آلات عمرانی و بتونی توانسته به دلیل تعهد بودن در کار و محصولات در جایگاه برتری قرار گرفته و روز به روز پیشرفت و توسعه بیشتری پیدا کند.


کوهی  با اشاره به اینکه دستگاه‌های ما تحت رایش آلمان و در ابعاد 7 الی 14 متری تریلی میکسر تولید می‌شوند، عنوان داشت: گروه صنعتی مارال تراک میکسر با ارائه خدمات مطمئن و با کیفیت عالی و رضایت مشتریان تلاش کرده که در تولید محصوات خود کیفیت و استاندارد های لازم را رعایت کند. به همین دلیل در حال حاضر گروه صنعتی مارال تراک میکسر بی‌رقیب در کیفیت ، قیمت مناسب و تامین قطعات با برترین و پیشرفته‌ترین شرکت‌های بتن آماده کشور همکاری دارد.

https://www.chechilas.com/file/chechilas/business/10913/t5BxtJ5hjq.jpg


وی با اشاره به اینکه در حال حاضر 16 پرسنل در مجموعه مشغول به کارهستند ، ابرازداشت : شرکت علاوه بر تولید میکسر در زمینه خدمات پس از فروش و تعمیرات نیز فعالیت دارد و هدف خود را نهایت دقت در تولید با کیفیت بالا ، مطابق با استانداردهای روز دنیا قرارداده است.


کوهی  درخصوص نصب میکسر برروی کامیون های مختلف نیز توضیح داد : تراک میکسر ظرفیت‌های 6 الی 10 متری بر روی کامیون‌های 3 محور نصب می‌گردند و از ظرفیت‌های 12 متری قابلیت نصب بر کامیون 4 محور را دارد . ضمن اینکه تریلی میکسر ظرفیت میکسر 14 متری با دستگاه زیربندی به صورت 2 محورقیچی و فنر ، 3 محور بالنی با چرخ 24 و 22 تیوبلکس می‌باشد.


وی با اشاره به اینکه از میکسر در صنایع راهسازی، پل سازی، سدسازی ، احداث ساختمان‌های بلند مرتبه ، برج ها و پروژه‌ها استفاده می‌شود، تاکید کرد: دستگاه‌ها گروه صنعتی مارال تراک میکسرشامل 6 ماه گارانتی و خدمات پس از فروش بوده و توسط نیروهای ما  به سراسر کشور ارسال و راه‌اندازی می‌شوند.


کوهی  با اشاره به اینکه  محصولات مارال تراک میکسر به کشور عراق نیز صار می شود، خاطرنشان کرد: متاسفانه نوسانات نرخ ارز سبب افزایش قیمت ورق و سایر مواد اولیه شده که بدنبال قیمت دستگاه‌ها نیز افزایش می‌یابد. ولی با این وجود، ما همچنان دستگاه‌ها را با قیمت قبلی به مشتریان عرضه می‌کنیم.


وی درپایان سخنان خود درخصوص برگزاری دومین نمایشگاه بتن آماده، قطعات بتنی و صنایع وابسته تهران هم گفت: خوشبختانه نمایشگاه در سطح مطلوبی برگزار شد و بازدیدکنندگان بسیاری از غرفه ما دیدن کردند. از سوی دیگر فضای رقابتی میان همکاران نیز شکل گرفته است.

 
اطلاعات تماس :

تلفن :

09141500090
09120309760

سایت :

maraltruckmixer.rqo.ir

truck-maral

اینستاگرام :

farshad_kouhii

 

 

 
 
 
 
 
 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب