امروز: شنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۳ [2024/10/05]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 64414 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۵۱:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

سعید رحیمی درگفتگو با خبرایران اعلام کرد؛

انجمن بتن ایران با بیش از 25 سال سابقه جزو اولین انجمن‌های بتن در کل کشور می باشد

خبرایران : رئیس هیئت مدیره انجمن بتن ایران گفت : خوشبختانه کارخانجات بتن کل کشور و صنایع مرتبط حضور چشمگیری در این نمایشگاه داشته‌اند و شاهد رشد 40 درصدی این صنعت نسبت به سال گذشته هستیم .
انجمن بتن ایران با بیش از 25 سال سابقه جزو اولین انجمن‌های بتن در کل کشور می باشد

سعید رحیمی رئیس هیئت مدیره انجمن بتن ایران درگفتگو با خبرایران اظهارداشت : انجمن بتن ایران با بیش از ۲۵ سال سابقه جزو اولین انجمن‌های بتن در کل کشور بوده است. این انجمن در چند ساله اخیر موفق شده کانون انجمن بتن ایران را تشکیل دهد که در این مجموعه کل انجمن‌های کشور عضو هستند.


وی افزود: امسال نیز موفق شدیم برای دومین سال نمایشگاه بتن را برگزار کنیم که خوشبختانه کارخانجات بتن کل کشور و صنایع مرتبط حضور چشمگیری در این نمایشگاه داشته‌اند که شاهد رشد 40 درصدی این صنعت نسبت به سال گذشته هستیم و امیدواریم بتوانیم در سال‌های آینده ارتباطات مطلوبی با کشورهای خارجی برقرار کرده و بتوانیم از تکنولوژی و دانش این کشورها در جهت افزایش سطح تکنولوژی بتن کشورمان استفاده کنیم.


رحیمی ادامه داد : این امر در نهایت موجب می‌شود تا بتوانیم سقف‌های ایمنی  برای منازل مسکونی بسازیم. بدلیل اینکه بتن نوعی کالای زنده است، عمر محدودی دارد که در نهایت یک ساعت بدون افزودنی قابل استفاده است و به همین جهت نمی‌توان آن را صادر کرد، ولی قطعات پمپ‌های بتنی و دستگاه‌های تست بتن قابل صادر شدن است.


وی تاکید کرد: : اگر تکنولوژی تولید بتن بالا رود، قطعاً قیمت تمام شده آن در سازه نیز بالا می‌رود. مورد دیگر بحث افزودنی‌های بتن است که موجب افزایش کیفیت آن می‌شود، ولی تا پیش از این فرهنگ استفاده از آن موجود نبود که خوشبختانه تکنولوژی افزودنی‌های بتن در چندساله اخیر رشد چشمگیری داشته است.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب