امروز: جمعه ۲۷ مهر ۱۴۰۳ [2024/10/18]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 64415 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۶:۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

نشست رونمایی و جشن امضای رمان «تن ها » برگزار شد

خبرایران : نشست رونمایی و جشن امضای رمان «تن‌ها» تازه‌ترین اثر لیلا جلینی، با حضور مسعود بُربُر(نویسنده و روایت‌پژوه)،نسرین کیایی( نویسنده و منتقد) پنج‌شنبه 31 خرداد1403 برگزار شد.
نشست رونمایی و جشن امضای رمان «تن ها » برگزار شد

نشست رونمایی و جشن امضای رمان«تن ها» تازه ترین اثر« لیلا جلینی» باحضور نویسنده اثرو «نسرین کیایی» نویسنده ومنتقد و«مسعود بربر» نویسنده روایت پژوه در دفتر نشرمهر اندیش با حضور خبرنگاران وفرهنگ دوستان برگزار و دراین نشست نویسنده کتاب و مهمانان این مراسم هر کدام در مورد این کتاب به بحث و گفتگو پرداختند.
بنابراین گزارش، لیلا جلینی متولد1357 درتهران و فارغ التحصیل رشته تئاتر؛گرایش ادبیات نمایشی است وی که ازسالها پیش کار نویسندگی خود را آغاز کرده است ؛اززنان می نویسد و از سختی های زن بودن با دغدغه های زنانه سخن می گوید.
 در کارنامه جلینی آثاری دیده می‌شود که نامزد جوایز گوناگون شده است در کارنامه جلینی به جزاین کتاب آثار دیگری نیز مثل: رمان «صفرمرزی» ، «نمایشنامه منیرو» ، «نگاهی دیگر»،«مجموعه شعر خیال کال» ،«مجموعه داستان زنی که اتفاقا منم»،«مجموعه داستان گروهی هشت نویسنده در جستجوی شخصیت ها» و«نیمه نامه ها » به چاپ رسیده است.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب