امروز: دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ [2024/09/16]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 64434 تاریخ انتشار: یکشنبه ۳ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۴:۲۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

آغاز فروش اقساطی محصولات فرداموتورز

خبرایران : برنامه فروش اقساطی محصولات از یکشنبه 3 تیرماه 1403 آغاز شد. این برنامه فروش از درگاه نمایندگی‌های رسمی فعال خواهد بود.
آغاز فروش اقساطی محصولات فرداموتورز

 به گزارش خبرایران از روابط عمومی فرداموتورز، برنامه فروش اقساطی محصولات از یکشنبه 3 تیرماه 1403 آغاز شد. این برنامه فروش از درگاه نمایندگی‌های رسمی فعال خواهد بود.

در برنامه فروش پیش رو تمامی سبد محصول فرداموتورز عرضه می‌شود و شرکت برنامه دارد تا کراس اوور SX5، شاسی بلند T5، سوبا M4 و فردا 511 را به صورت اقساطی عرضه کند. مجوز های لازم برای فعال سازی این شرایط فروش با قیمت قطعی از سازمان حمایت اخذ شده و جزئیات برنامه فروش به زودی اعلام می شود. در حال حاضر فرداموتورز بیش از 45 نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش در سراسر کشور دارد و فروش اقساطی پیش رو هم تنها از درگاه نمایندگی های فروش رسمی این شرکت انجام می‌شود.

متقاضیان می توانند با مراجعه به دفاتر مرکزی و یا دیگر نمایندگی های فروش رسمی نسبت به ثبت نام اقساطی خودروهای فرداموتورز اقدام نمایند. در حال حاضر دو خط تولید استاندارد فرداموتورز در سمنان و بروجرد فعال هستند و با تولید مستمر در هر دو خط، امسال برنامه افزایش تیراژ را برای تمامی محصولات خواهیم داشت. قرار است در برنامه فروش اقساطی پیش رو حجم بالایی از محصولات به فروش برسند و ظرفیت عرضه از فروش‌های قبلی بیشتر خواهد بود.
 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب