امروز: یکشنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ [2024/09/08]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 64447 تاریخ انتشار: یکشنبه ۳ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۲:۴۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

پاسخگویی به 74 هزار تماس و امداد خواهی از سوی امداد خودرو کانون در بهار 1403

خبرایران : امداد خودرو کانون جهانگردی و اتومبیلرانی در طول فصل بهار امسال 73 هزار و 899 تماس را از سوی مسافران و گردشگران ثبت کرد.
پاسخگویی به 74 هزار تماس و امداد خواهی از سوی امداد خودرو کانون در بهار 1403

به گزارش خبرایران از روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، امدادخودرو کانون جهانگردی و اتومبیلرانی با هدف کاهش بار ترافیکی در محورهای پرتردد، حفظ سلامت و ایمنی رانندگان و سرنشینان، حفظ ایمنی خودروهای مسافران، ارائه خدمات امدادی به مسافران در راه مانده و به طور کلی بالا بردن کیفیت سفرهای جاده ای هموطنان، به مسافران و گردشگران در سراسر کشور خدمات ارائه می کند.

در طول بهار 1403 از طریق شماره تلفن های 09629، 1423 و 6423 ، حدود 74 هزار تماس با مرکز کنترل عملیات امداد خودرو کانون جهانگردی و اتومبیلرانی حاصل شد که منجر به ارائه 19 نوع خدمت امدادی از جمله حمل خودرو، تعمیر وسائل نقلیه در محل، سرویس در منزل و ...، مشاوره کارشناسی تلفنی، تعویض فیوزها، عیب یابی و رفع مشکل سیستم خنک کننده، تعویض تسمه، سیم کلاج و ... به امدادخواهان در سراسر کشور شد.

میزان رضایتمندی مشتریان در بهار امسال به منظور ارتقای سطح کمی و کیفی خدمات امداد خودرو، پایش شد. بر این اساس 64 درصد از امداد خواهان بسیار زیاد، 18 درصد زیاد، 9 درصد متوسط و تنها 8 درصد از آنان رضایت کمی داشتند.

​مشارکت در اجرای طرح نوروزی 1403پلیس راهور فراجا، حضور نمایندگان امدادخودرو در نمایشگاه گردشگری استان قزوین، حضور نمایندگان امدادخودرو کانون در مراسم شکرانه خدمت قرارگاه عملیاتی ارائه خدمات به زائران در خراسان رضوی، ساماندهی امدادگران استان تهران از طریق نصب ردیاب، بررسی تجهیزات و خودروی امدادی و ثبت درخواست مجوز فعالیت، امداد رسانی در اجتماع بزرگ محفل قرآنی امام حسنی ‌ها در ورزشگاه آزادی، از مهمترین اقدامات امداد خودرو کانون در این بازه زمانی بود.

از دیگر اقدامات این بخش می توان به ساماندهی امدادگران شهرستان فیروزکوه، ارائه خدمات رایگان امدادگران کانون به مناسبت رحلت امام خمینی (ره) در شهرها و محورهای مواصلاتی پر تردد، بازرسی از امدادگران استان مازندران و جذب امدادگران جدید با هماهنگی پلیس راهور به منظور ارائه خدمات رایگان، ایجاد نظم، جلوگیری از سد معبر و تسهیل در تردد مسافران اشاره کرد.

مسافران و گردشگران می توانند در هر ساعتی از شبانه روز و در هر یک از جاده ها و محور های مواصلاتی کشور از طریق شماره تلفن های ۰۹۶۲۹، ۱۴۲۳ و ۰۲۱۶۴۲۳ درخواست های امدادی خود را با امداد خودرو کانون جهانگردی و اتومبیلرانی در میان بگذارند و از سرویس های به هنگام و متنوع آن استفاده کنند.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب