امروز: یکشنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ [2024/09/08]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 64461 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۳۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

تهرانی ها خانوادگی در رالی شرکت کردند

خبرایران : رالی تور گردشگری خانوادگی خودروهای شخصی در کلاس همگانی از سوی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، همزمان با روز عید سعید غدیر خم برگزار شد.
تهرانی ها خانوادگی در رالی شرکت کردند

به گزارش خبرایران از روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، این رویداد روز سه شنبه پنجم تیر ماه ۱۴۰۳ با شرکت بیش از ۴۰ دستگاه خودرو و با حضور حدود ۹۰ نفر از اعضای خانواده های ایرانی از محل مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران در شهر تهران آغاز شد.‎

داوران مستقر در ایستگاه های کنترل در مسیر این رالی تور، بر عملکرد شرکت کنندگان نظارت داشتند و امتیازات آنان را بر اساس نحوه نقشه خوانی، میزان توجه به علائم و رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، پرهیز از رفتارهای پر خطر و رعایت اصول صحیح رانندگی ثبت کردند.

شرکت کنندگان در این رالی تور پس از طی کردن مسیرهای پر جاذبه گردشگری به شهر بابلسر و هتل میزبان در استان مازندران رسیدند.

در ادامه نیز مراسم اختتامیه رالی مذکور برگزار و پنج گروه برتر بر اساس کمترین امتیاز منفی ثبت شده، از سوی داوران انتخاب، معرفی و تجلیل شدند.

‎علاقه مندان برای آگاهی از برنامه ها، رالی ها، تورها، رویدادها و دوره های آموزشی اتومبیلرانی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی نیز می توانند به نشانی اینترنتی www.taci.ir، صفحات کانون در شبکه های اجتماعی به نشانی taci.ir@ مراجعه و یا با شماره تلفن 66718082-021 تماس حاصل کنند.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب