امروز: یکشنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ [2024/09/08]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 64463 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۹:۳۷:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

گردشگری با خودروهای کمپر و کاروان

خبرایران : تور گردشگری سرچشمه های زاینده رود با همکاری حوزه اتومبیلرانی و وسایل نقلیه گردشگری کانون جهانگردی و اتومبیلرانی استان های اصفهان و چهارمحال و بختیاری و کلوپ ملی کمپینگ و کاروانینگ ایران، به مدت یک هفته برگزار شد.
گردشگری با خودروهای کمپر و کاروان

به گزارش خبرایران از روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، این سفر صبح روز شنبه 27 خرداد 1403 با هدف تسهیل سفرهای گروهی و مسئولانه، توسعه فعالیت های اتومبیلرانی، ایجاد شور و نشاط اجتماعی، معرفی مسیرها و جاذبه های گردشگری کمتر شناخته شده ایران و ارائه خدمات به اعضاء کلوپ ها و کمیته های تخصصی، پس از گردهمایی خودروهای شرکت کننده از سراسر کشور، در پارک کوهستانی صفه آغاز شد.

شرکت کنندگان در روز دوم این تور با همراهی مسئولین حوزه اتومبیلرانی و وسایل نقلیه گردشگری استان چهارمحال و بختیاری و راهنمایان تور به سمت شهرکرد حرکت کردند و در مجتمع تفریحی ایثار در نزدیکی پل زمان خان مستقر شدند و در ادامه روز سه شنبه 29 خرداد نیز قایق سواری در رودخانه های خروشان را تجربه کردند.

صبح روز پس از آن، تمامی افراد گروه با خودروهای کمپر و کاروان به سوی منطقه چشمه دیمه حرکت و از تونل کوهرنگ بازدید کردند و شب در همین منطقه طبیعت گردی، اقامت داشتند.

در ادامه این رویداد، کمپرها و کاروان های عضو کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، به سوی آبشار شیخ علی خان و غار یخی حرکت کردند و پس از بازدید از این آثار طبیعی و تاریخی، شب را در چادگان گذراندند. شرکت کنندگان صبح شنبه دوم تیرماه سفر یک هفته ای خود را به پایان رساندند.

علاقه مندان برای آگاهی از برنامه ها، رالی ها، تورها، رویدادها و دوره های آموزشی اتومبیلرانی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی نیز می توانند به نشانی اینترنتی www.taci.ir، صفحات کانون در شبکه های اجتماعی به نشانی taci.ir@ مراجعه و یا با شماره تلفن 66718082-021 تماس حاصل کنند.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب