امروز: یکشنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ [2024/09/08]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 64481 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۳:۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

آغاز فعالیت کمیته تخصصی اتومبیلرانی ویژه بانوان همدانی

خبرایران : کمیته اتومبیلرانی بانوان حوزه اتومبیلرانی و وسایل نقلیه گردشگری استان همدان با برگزاری همایشی فعالیت رسمی خود را آغاز کرد.
آغاز فعالیت کمیته تخصصی اتومبیلرانی ویژه بانوان همدانی

 به گزارش خبرایران از روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، همایش یاد شده روز سوم تیر ماه ۱۴۰۳ با حضور ستاری نوید مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری همدان و یکصد نفر از بانوان اتومبیلران استان به همراه ۴۰ دستگاه خودرو در مجموعه تفریحی گردشگری عباس آباد همدان برگزار شد.

این همایش به عنوان نخستین گام آغاز رسمی فعالیت های کمیته اتومبیلرانی بانوان حوزه اتومبیلرانی و وسایل نقلیه گردشگری استان برگزار و مقرر شد، بانوان در اجرای تمامی برنامه ها و فعالیت های این حوزه نقشی پررنگ و همیشگی داشته باشند.

آشنایی بانوان با فعالیت ها و برنامه های اتومبیلرانی، نمایش ظرفیت های موجود در استان، ساماندهی فعالیت های گروهی بانوان و تقویت حضور قدرتمند این قشر در تمامی برنامه های اجتماعی، از مهمترین اهداف برگزاری این همایش و راه اندازی کمیته بانوان استان همدان بود.

علاقه مندان برای آگاهی از برنامه ها، رالی ها، تورها، رویدادها و دوره های آموزشی اتومبیلرانی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی نیز می توانند به نشانی اینترنتی www.taci.ir، صفحات کانون در شبکه های اجتماعی به نشانی taci.ir@ مراجعه و یا با شماره تلفن 66718082-021 تماس حاصل کنند.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب