امروز: یکشنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ [2024/09/08]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 64485 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۲:۱۵:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

حمیدرضا نیک طبع درگفتگو با خبرایران اعلام کرد؛

شانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت نساجی و پوشاک اصفهان از 14 تا 17 تیرماه برگزار می شود/ آینده خوبی در انتظار صنعت نساجی ایران است

خبرایران : نسل چهارم نساجی ایران گفت : اصفهان از تاریخ 14 تا 17 تیرماه سال جاری میزبان شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت نساجی، پوشاک و ماشین آلات می باشد.
شانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت نساجی و پوشاک اصفهان از 14 تا 17 تیرماه برگزار می شود/ آینده خوبی در انتظار صنعت نساجی ایران است

حمیدرضا نیک طبع به عنوان نسل چهارم نساجی ایران درگفتگو با خبرایران اظهارداشت: درابتدا بنده امروز 12 تیرماه را که با همراهی و مساعدت دفتر منسوجات و پوشاک وزارت صمت و پیگیری های انجمن صنایع نساجی ایران طبق مصوبه شورای فرهنگ عمومی بعنوان روز خیاط، صنعت نساجی و پوشاک تعیین شده است را به فعالین صنعت نساجی و پوشاک کشور ، همه صنعتگران کشور از الیاف تا پوشاک و پارچه  تبریک عرض نموده و بهترین ها را برایشان آرزومند هستم.   


وی تصریح کرد : با توجه به اینکه نساجی قدمتی درحدود 3 تا 4 هزارساله‌ در کشورمان دارد،آینده بسیار خوبی را می‌توان برای صنعت گران، کارآفرینان و مردم عزیز کشورمان دارد و اقتصاد بسیارخوبی برای معاش و آینده کشور می تواند رقم بزند.


نیک طبع عنوان داشت : با توجه به اینکه ایران منابع پتروشیمی بسیار بالایی دارد و به نوعی اول منطقه در تولید محصولات  نخ ، الیاف و پارچه به صورت میکانیزه هستیم در آینده خوبی در انتظار صنعت نساجی ما است.   


وی ادامه داد :  با همت صنعتگران می توان امیدوار بود که  در منطقه و جهان بتوانیم صادرات خوبی درخصوص نساجی داشته باشیم. این دور از تصور نیست چرا که بسیاری از مواد اولیه در کشورخودمان تولید می شود . به همین دلیل باید بهره‌وری را به بالا ببریم.


نیک طبع  با اشاره به اینکه بسیارافراد توانمند ، پیشکسوت و صاحب نظر درحوزه نساجی داریم ، تاکید کرد : اصفهان از تاریخ 14 تا 17 تیرماه سال جاری میزبان شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت نساجی، پوشاک و ماشین آلات است. با توجه به رشد و استقبال از این صنعت و ظرفیت بالای آن از سال سه سال گذشته به‌طور سالانه در سایت دائمی نمایشگاه‌های استان اصفهان برگزار می‌شود.


وی افزود : مشارکت‌کنندگان در شانزدهمین دوره این نمایشگاه 120 شرکت و واحد تولیدی و ارایه دهندگان خدمات مرتبط با این صنعت هستند و امسال 6050 مترمربع با 120 مشارکت‌کننده دراین نکایشگاه حضور فعال داردند.


نسل چهارم نساجی ایران ابرازداشت :  ما برای حضور کارآفرینان توانمند کشورمان دراین نمایشگاه گرد هم جمع شده‌ایم تا بتوانیم بهترین‌ها را برای صادرات داخلی و خارجی عرضه کنیم. به همین دلیل از همه تولید کنندگان ، صنعتگران صنعت پوشاک برای حضور در این نمایشگاه  دعوت می‌کنیم.
 
آن که پی دولت نساجی است
در ره ایجاد هنر ناجی است
شهر سپاهان چو منچستر است
از همه اقلیم جهان برتر است
 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب