امروز: شنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۳ [2024/10/05]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 64495 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۶:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

دکتر محمد سیفی درگفتگو با خبرایران اعلام کرد؛

شرکت دارویی بهان سار در زمینه‌ تولید محصولات آلی ، معدنی ، نیم ساخته، آرایشی بهداشتی و محصولات غذایی فعالیت دارد/ تمامی محصولات بهان ساربا آزمایش و تائید اداره غذا و دارو وارد بازارمی‌شود

خبرایران : مدیرعلمی شرکت دارویی بهان سار گفت : شرکت دارویی بهان سار در زمینه‌ استحصال، فراوری و تولید مواد آلی، معدنی، نیمه‌‌ساخته و همچنین مواد حد واسط و موثره‌ی فراورده‌های دارویی، محصولات آرایشی و بهداشتی و محصولات غذایی باکیفیت و… فعالیت دارد.
شرکت دارویی بهان سار در زمینه‌ تولید محصولات آلی ، معدنی ، نیم ساخته، آرایشی بهداشتی و محصولات غذایی فعالیت دارد/ تمامی محصولات بهان ساربا آزمایش و تائید اداره غذا و دارو وارد بازارمی‌شود

دکتر محمد سیفی مدیرعلمی شرکت دارویی بهان سار درگفتگو با خبرنگارخبرایران اظهارداشت : شرکت دارویی بهان سار از سال 1376 فعالیت خود را در زمینه‌ استحصال، فراوری و تولید مواد آلی، معدنی، نیمه‌‌ساخته و همچنین مواد حد واسط و موثره‌ی فراورده‌های دارویی، محصولات آرایشی و بهداشتی و محصولات غذایی  باکیفیت و… فعالیت دارد.


 وی با اشاره به اینکه هم اکنون شرکت در زمینه ساخت پریمیکس و DC مشغول به فعالیت می باشد، تصریح کرد : بیش از ربع قرن دانش و تجربه‌ تولید در این صنعت، تخصص‌های منحصربه‌فردی را برای ما به ارمغان آورده که نیازهای تخصصی بسیاری از مشتریان را برآورده ساخته است.


دکتر سیفی افزود : در 5 سال گذشته زیرساخت‌های کیفی و تولیدی بهان‌سار، رشد و توسعه‌ چشم‌گیری داشته است. اخذ گواهی‌نامه‌های GMP در خطوط مختلف برای تولید بیش از 200 محصول متنوع بر اساس آخرین استانداردهای بین‌المللی USP، BP و FSCC مؤید این نکته مهم است که بهان‌سار با بهره‌مندی از سرمایه‌های انسانی متخصص، خلّاق  توانسته نقش تاثیرگذاری در تولید خالص، تأمین تاب‌آوری و امنیت دارویی و خودکفایی صنایع مربوط را ایفا نماید.


وی ابرازداشت : در شرکت دارویی بهان سار 300 نفر پرسنل با 450 شرکت‌ مختلف در حوزه صنایع غذایی، دارویی و بهداشتی آرایشی همکاری مشترکی با شرکت‌های دارویی همچون سیناژن، عبیدی، البرز دارو، لقمان، الحاوی و شرکت‌های غذایی مثل: نستله و کاله و شرکت‌های حوزه آرایشی و بهداشتی مانند شرکت یونی لیور همکاری بسیار خوبی داریم .


مدیرعلمی شرکت دارویی بهان سار عنوان داشت : شرکت دارویی بهان سار  با تلاش‌های شبانه‌روزی کادر خود، در حال توسعه بوده و آماده تولید محصولات جدید است و بسیاری از محصولات خود را از طریق آزمایشگاه و گروه R&D و QC مورد آزمایش و تست‌های مختلف قرار می‌گیرد.


وی ادامه داد : تمامی محصولات ما برای تائید اداره غذا و دارو، مورد آزمایش قرار می‌گیرد و در نهایت وارد بازار می‌شود. ضمن اینکه ما در راستای بهبود اقتصاد ملی و جلوگیری از واردات، انتظار حمایت از اداره غذا و دارو و سایر ارگان‌ها را داریم.


دکتر سیفی با اشاره به اینکه در حال حاضر محصولات شرکت بهان سار به کشورهای روسیه، کوبا، اتیوپی، عراق و افغانستان صادر می‌شود، بیان داشت : مأموریت بهان سار تولید مواد آلی، معدنی، نیمه ساخته و نیز مواد حد واسط و موثرهء فرآورده های دارویی،آرایشی و بهداشتی، افزودنی و مکمل های غذاییِ با کیفیت با چشم انداز تأمین سلامت عموم جامعه می باشد. درواقع سبد محصولات متنوع این شرکت بر پایه استحصال و فرآوری مینرال های معدنی متمرکز نموده و با استفاده از دانش متخصصان و فناوری روز دنیا علاوه بر ایران در بازارهای جهانی نیز حضور موثرخواهد داشت.


وی درپایان سخنان خود گفت : بهان سار شرکتی پیشگام در بهره وری، سرآمد در کیفیت و صادرات محور است که ضمن تأمین نیاز داخلی در صنایع دارویی، آرایشی و بهداشتی و محصولات غذایی و حفظ جایگاه برتر در تولید مواد حد واسط، موثره، نیمه ساخته و محصولات نهایی با ارتقاء بیش از پیش کیفیت و GMP و اخذ گواهی نامه های معتبر بین المللی،  صادرات، استراتژی اصلی این شرکت خواهد بود تا با تکیه بر دانش متخصصان و فن آوری های نوین تولید، به قطب فرآورده های دارویی و غیر دارویی معدنی در منطقه خاورمیانه بدل گردد.
 

 

اطلاعات تماس :

سایت :

www.behansar.com

 

دفتر مرکزی :

  • نشانی: تهران، خیابان بهار جنوبی، کوچه‌ی حمید صدیق، پلاک 31
  • تلفن: 982177639109+
  • نمابر: 982177635748+
  • پست الکترونیک: info@behansar.com

فروش و صادرات

  • تلفن مستقیم فروش: 982177535596+
  • نمابر فروش: 982177539516+
  • پست الکترونیک فروش: sale@behansar.com
  • پست الکترونیک صادرات: export@behansar.com

کارخانه:

  • نشانی: ساوه-شهرک صنعتی کاوه- خیابان 22 پلاک 1057
  • تلفن: 988642346200+
  • نمابر: 988642346157+
  • پست الکترونیک: factory@behansar.com

 

محصولات:

گروه نمک‌های معدنی

فهرست نمک‌های معدنی سدیم تولیدی شرکت بهان‌سار
فهرست نمک‌های معدنی منیزم تولیدی شرکت بهان‌سار
فهرست نمک‌های معدنی آلومینیوم تولیدی شرکت بهان‌سار
فهرست نمک‌های معدنی پتاسیم تولیدی شرکت بهان‌سار
فهرست نمک‌های معدنی کلسیم تولیدی شرکت بهان‌سار
فهرست نمک‌های معدنی منگنز تولیدی شرکت بهان‌سار
فهرست نمک‌های معدنی آهن تولیدی شرکت بهان‌سار
فهرست نمک‌های معدنی مس تولیدی شرکت بهان‌سار
فهرست نمک‌های معدنی روی تولیدی شرکت بهان‌سار
فهرست نمک‌های معدنی آمونیم تولیدی شرکت بهان‌سار
فهرست سایر نمک‌های معدنی تولیدی شرکت بهان‌سار

 

 

 

 

گروه محصولات نیمه‌ساخته‌ی دارویی:


 

 

گروه مواد آلی:

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب