امروز: یکشنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ [2024/09/08]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 64522 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۰ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱:۱۰:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

محمد نیکبخت درگفتگو با خبرایران اعلام کرد؛

شرکت ریسندگی و بافندگی همدانیان تولیدکننده انواع نخ های ظریف پنبه ای ، مخلوط مصنوعی پنبه ای بصورت خام و نخ های ویژه ملانژمی است / ریسندگی و بافندگی همدانیان با سابقه 100 ساله از دستگاه‌های پیشرفته و روز دنیا در تولید نخ و پارچه استفاده می‌نماید

خبرایران : مدیرعامل شرکت ریسندگی وبافندگی همدانیان گفت : درحال حاضر مجموعه ریسندگی شرکت ریسندگی و بافندگی همدانیان با استفاده از مدرن ترین ماشین آلات ریسندگی با سیستم رینگ و اپن اند و ورتکس انواع نخ های ظریف پنبه ای و مخلوط مصنوعی-پنبه ای بصورت خام و نخ های ویژه ملانژ رینگ جهت استفاده در سیستم بافت های شبه فاستونی و حلقوی مطابق با سفارش مشتری را با کیفیت مطلوب تولید می کند.
شرکت ریسندگی و بافندگی همدانیان تولیدکننده انواع نخ های ظریف پنبه ای ، مخلوط مصنوعی پنبه ای بصورت خام و نخ های ویژه ملانژمی است / ریسندگی و بافندگی همدانیان با سابقه 100 ساله از دستگاه‌های پیشرفته و روز دنیا در تولید نخ و پارچه استفاده می‌نماید

محمد نیکبخت مدیرعامل شرکت ریسندگی و بافندگی همدانیان درگفتگو با خبرایران با تسلیت فرارسیدن ماه محرم و ایام شهادت سید و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و هفتاد و دوتن از یاران باوفای ایشان اظهارداشت: صنایع نساجی همدانیان‌ در سال 1291 با نام شهناز تاسیس شد و سرانجام به نام صنایع نساجی همدانی‌ها زیرنظر موسسه خیریه همدانیان فعالیت خود را ادامه داد.

 

وی  با اشاره به اینکه شعار شرکت ریسندگی و بافندگی همدانیان  توکل ، تدبر و تلاش می باشد، تصریح کرد:  شرکت صنایع نساجی همدانیان از جمله شرکت های بزرگی است که در شکل گیری تاریخچه پرافتخار صنعت نساجی کشورمان نقش عمده ای داشته است. نام قدیم این شرکت صنایع پشم اصفهان که در خاطره تاریخی این صنعت می درخشد، جلوه ای از 70 سال قدمت دارد. قطعاً پیشکسوتان این صنعت نام های شایستگانی چون مرحومین علی و حسین همدانیان را بخاطر داشته و عزم آنان را در پایه گذاری این صنعت، هرگز فراموش نخواهند کرد.

 

نیکبخت عنون داشت : آنان در سال 1313 به همراه دیگر سرمایه گذاری صنعتی خود، این شرکت را در شهر اصفهان بنیان نهاده و فعالیت تولیدی خود را که شامل پشم ریسی، پارچه بافی، پتوبافی و رنگرزی بود آغاز نموده و در زمان خود از نظر حجمی تولید، نوع تولیدات، تعداد نیروی شاغل و ... در بین سایر صنایع به ویژه صنعت نساجی اصفهان سرآمد بوده و افتخار خود را حفظ نموده است.

 

https://www.hamedaniantextile.com/wp-content/uploads/2019/01/BackSlide83.jpg

وی ادامه داد: این بزرگواران در عمر پربرکت خود چندین کارخانه در صنایع مختلف از جمله نساجی در قالب موسسه خیریه همدانیان نزد نسلهای بعد از خود به امانت گذاشته تا آیندگان با تلاش روزافزون در توسعه صنعت و مشارکت در چرخه اقتصادی ملی کوشیده و با حفظ این بنیان ها در توسعه ملی نقش آفرینی کنند. پس از اجرای طرح انتقال، این شرکت به پاس قدرشناسی و زنده نگهداشتن نام و خاطره این دو بزرگ مرد به نام صنایع نساجی همدانیان شروع بکار نمود.

 

نیکبخت تاکید کرد : شرکت صنایع نساجی همدانیان با عنایت به الطاف الهی و بهره گیری و پیاده سازی سیستمهای مدیریت نوین با تکیه بر دانش فنی متخصصین و کارشناسان این صنعت مفتخر به دریافت گواهینامه های معتبر گردیده است که نشان از کیفیت برتر محصولات و تحقق اهداف استراتژیک و رضایتمندی مشتریان می باشد.

 

مدیرعامل شرکت ریسندگی و بافندگی همدانیان ادامه داد :هلدینگ همدانیان‌ شامل شرکت بتن همدانیان‌، شرکت سیمان سپاهان اصفهان، کشت و صنعت، راه و ترابری و چندین شرکت وابسته می‌باشد و ما با 1500 نفر پرسنل مستقیم وغیر مستقیم تولید نخ و پارچه و چله پیچی و آهار نخ را انجام می‌دهیم.

 

وی اضافه کرد: در حال حاضر مجموعه ریسندگی این شرکت با استفاده از مدرن ترین ماشین آلات ریسندگی با سیستم رینگ و اپن اند و ورتکس انواع نخ های ظریف پنبه ای و مخلوط مصنوعی پنبه ای بصورت خام و نخ های ویژه ملانژ رینگ جهت استفاده در سیستم بافت های شبه فاستونی و حلقوی مطابق با سفارش مشتری را با کیفیت مطلوب تولید می کند.

 

مدیرعامل شرکت ریسندگی و بافندگی همدانیان خاطرنشان کرد: مجموعه بافندگی با بهره گیری از ماشین آلات بافندگی سولزر P7300 و ماشین های آهار و چله پیچی بنینگر انواع پارچه های پرده ای فانتزی عریض و پارچه های حریر و مونوفیلامنت را تولید می کند. لازم بذکر است این شرکت کلیه پارچه های پرده ای را با برند تجاری تیروژ (TIROJ) به بازار مصرف عرضه می نماید.

 

وی ابرازداشت: بهره گیری از کارشناسان و متخصصین خبره و تجهیزات مدرن آزمایشگاهی به توسعه و تحقیق نگاه تیزبینانه داشته و علاوه بر دستیابی به تولید محصول متنوع با سطح کیفی برتر امکان انجام تحقیقات کاربردی را فراهم آورده به گونه ای که این واحد بعنوان یکی از واحدهای سرآمد در زمینه های تولید، تحقیق و توسعه در استان اصفهان مطرح می شود. دریافت استانداردهای کیفی نظیر گواهینامه ISO 9001، استاندارد کیفی ایران، مهر تایید دیگری بر بالندگی این شرکت در صنعت نساجی می باشد.

 

نیکبخت درخصوص کیفیت نساجی همدانیان هم توضیح داد: ما جدای از سابقه و تجربه 100 ساله، از دستگاه‌های پیشرفته و روز دنیا در تولید نخ و پارچه استفاده می‌کنیم و جزو اولین شرکت‌هایی هستیم که خط ملانژ و ورتکس را در کشور راه‌اندازی کردیم و موجب اشتغالزایی برای بسیاری از هم وطنان در قسمت ریسندگی نیز اشتغال زایی بسیار خوبی برای هم وطنان عزیز در قسمت بافندگی صورت گرفته است.

 

وی افزود : ما انواع نخ‌های ملانژ، پنبه، گورتکس و انواع پارچه‌های پرده‌ای، فاستونی و شبه فاستونی را تولید می‌کنیم و به تازگی توانستیم با تاسی به سبقه طولانی و حمایت تاجران کشورمان، خط ورتکس را نوسازی و به‌روز رسانی کنیم که بزودی راه‌اندازی می‌شود.

 

نیکبخت در پایان سخنان خود درخصوص حضور شرکت در بازارهای جهانی هم گفت: به یاری امام زمان (عج) شرکت نساجی همدانیان برآن است،همسو با آرمانهای ملی و موسسه خیریه همدانیان بعنوان یکی از بهترین تولید کنندگان منسوجات،در بازارهای جهانی تا افق 1408 شناخته شود ، مدیریت شرکت با بکار گیری از ابزارهاو اصول نوین مدیریت  و مهندسی مجدد محصول و فرایندها سعی بر افزایش کیفت و ورود به بازرهای جهانی داردو ما علاوه بر ارسال محصول به سراسر کشور، نخ و پارچه به کشورهای همسایه نیز صادر می‌کنیم.

اطلاعات تماس

  • آدرس:  اصفهان، کیلومتر 10 بزرگراه تهران، بعد از پمپ بنزین قدس
  •   Info@Hamedaniantextile.com.

 

 

 

 

 
نخ پلی استر پنبه رینگ با نمرات 30 تا 40 انگلیسی

نخ پلی استر پنبه رینگ با نمرات 30 تا 40 انگلیسی

 

نخ پلی استر ویسکوز رینگ با نمرات 30 تا 40 انگلیسی

نخ پلی استر ویسکوز رینگ با نمرات 30 تا 40 انگلیسی

 

نخ 100 % پنبه اپن اند با نمرات 16 تا 36 انگلیسی

نخ 100 % پنبه اپن اند با نمرات 16 تا 36 انگلیسی

 

نخ 100 % ویسکوز اپن اند با نمرات 15 تا 36 انگلیسی

نخ 100 % ویسکوز اپن اند با نمرات 15 تا 36 انگلیسی

 

لباسهای کار

لباسهای کار

 

پارچه های نظامی

پارچه های نظامی

 

پارچه های مونوفیلامنت

پارچه های مونوفیلامنت

 

پارچه های ساتن

پارچه های ساتن

 

پارچه های حریر

پارچه های حریر

 

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب