امروز: دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ [2024/09/16]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 64567 تاریخ انتشار: شنبه ۲ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۲۹:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

روز ملی اصناف؛

مدیر عامل «هدلدینگ بیژن» موفق به کسب عنوان «چهره شاخص صنفی در حوزه صادرات در سال ۱۴۰۳» شد

خبرایران : آئین گرامیداشت روز ملی اصناف ایران، با معرفی و تقدیر از چهره‌های شاخص صنفی در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار شد.
مدیر عامل «هدلدینگ بیژن» موفق به کسب عنوان «چهره شاخص صنفی در حوزه صادرات در سال ۱۴۰۳» شد

به گزارش خبرایران از روابط عمومی بیژن، آئین گرامیداشت روز ملی اصناف ایران در سال ۱۴۰۳ با حضور محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، غلامعلی حداد عادل مشاور مقام معظم رهبری، مجتبی صفایی رئیس اتاق اصناف ایران و اعضای هیأت رئیسه، هیأت نمایندگان، کمیسیون‌ها و کارگروه‌های تخصصی اتاق، روسای برخی اتحادیه‌های صنفی تهران و جمعی از مسئولان و مدیران اقتصادی کشور در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار شد.

در این مراسم از چهره‌های شاخص صنفی کشور در سال ۱۴۰۳ در حوزه‌های توسعه برند، تولید، صادرات، اشتغال‌زایی، دانش‌بنیان، مسئولیت اجتماعی و همچنین خانواده شهدای اصناف، پیشکسوتان صنفی و حامیان خانواده اصناف با اهدای لوح تقدیر و تندیس نشان عالی اصناف تجلیل شد.

در بخش فعالان صنفی در حوزه صادارت مهندس حسین مصطفی‌زاده، مدیر عامل «هدلدینگ بیژن» موفق به کسب عنوان «چهره شاخص صنفی در حوزه صادرات در سال ۱۴۰۳» شد.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب