امروز: یکشنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ [2024/09/08]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 64613 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۳:۱۹:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

سومین اجتماع بزرگ عاشقان حسینی در شرکت شهروند برپا شد

خبرایران : کارکنان شرکت شهروند روز سه‌شنبه ۲ مردادماه همزمان با هفتمین روز شهادت سیدالشهدا، تجمع بزرگی را در فروشگاه شهروند بیهقی به یاد شهدای کربلا برپا کردند.
سومین اجتماع بزرگ عاشقان حسینی در شرکت شهروند برپا شد

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شرکت شهروند، در این آیین معنوی و روح بخش داود قربانیان مدیرعامل، هیئت مدیره، معاونین، مدیران و کارکنان شرکت شهروند با وجود گرمای شدید هوا از محل پارکینگ فروشگاه شهروند بیهقی تا خیابان های اطراف میدان آرژانتین با سینه زنی و زنجیر زنی به حرکت درآمده و در سوگ شهدای دشت کربلا به عزاداری پرداختند.
 
 در ادامه کارکنان شرکت شهروند در خیمه حضرت اباعبدالله الحسین واقع در پارکینگ فروشگاه بیهقی گردهم آمده و با سینه زنی و عزاداری ارادت خود را نسبت به حضرت ابا عبدالله الحسین (ع)، حضرت عباس(ع) و دیگر شهدای مظلوم دشت کربلا ابراز کرده و اشک ماتم ریختند.
 
این مراسم با اقامه نماز جماعت ظهر و عصر به امامت حجت‌الاسلام و المسلمین صابری‌نیا نماینده محترم ولی فقیه در سازمان بسیج شهرداری تهران و نوحه خوانی توسط ذاکر الحسین حاج علی آئینه‌چی ادامه و با پذیرایی نهار از عزاداران حاضر در این مراسم بزرگ معنوی پایان یافت.
 
 گفتنی است، این تجمع معنوی و روح‌بخش برای سومین سال متوالی به همت پایگاه بسیج شرکت شهروند برگزار و با مشارکت پرشور کارکنان شهروند روبرو شد.
 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب