امروز: پنج شنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ [2024/09/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 64678 تاریخ انتشار: دوشنبه ۸ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱:۱۰:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

مهدی صالحی اعلام کرد؛

ایجاد ۵ محور شهری نمونه با اجرای طرح الگوی خدمت در منطقه2

خبرایران : شهردار منطقه۲ گفت: ۵ محور متتخب در طرح الگوی خدمت با اجرای اقدامات عمرانی،خدماتی،ترافیکی و فرهنگی به محور نمونه شهری تبدیل می شوند.
ایجاد ۵ محور شهری نمونه با اجرای طرح الگوی خدمت در منطقه2

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲، مهدی صالحی با بیان اینکه طرح الگوی خدمت به دنبال ایجاد تحول و توسعه در محلات است گفت: خیابان های سعادت آباد،فرحزادی، گیشا، ستارخان و بهبودی محورهای منتخب در این طرح هستند که پس از پایش و نیازسنجی ،خدمت رسانی در تمام ابعاد بر اساس مدل سازی سه بعدی ،پیش بینی و عملیات اجرایی آن آغاز شد.
وی افزود: در طرح الگوی خدمت که بر تحول بیست گانه و نگهداشت شهر متمر کز است تمامی ابعاد کارکردی و زیبایی بصری محورها مورد توجه بوده و طرح های عمرانی،ترافیکی ،خدمات شهری و فرهنگی در حال اجرا است.
صالحی با اشاره به  اینکه  بهسازی و آسفالت بخشی ازخیابان سعادت آباد انجام و مابقی دردستور کار قراردارد  ،گفت: عملیات پیاده روسازی در خیابان های بهبودی،گیشا و فرحزادی آغاز و تاپایان طرح الگوی خدمت این فعالیت عمرانی ادامه دارد .
به گفته شهردار منطقه۲ بهسازی انهار و جداول ، جانمایی مبلمان شهری ،بهسازی آبنما و المان های شهری،ایمن سازی بوستان ها، نوسازی مخازن، بهسازی فضای سبز شهری و ....بخشی از افدامات پیش بینی شده و درحال اجرا است.
صالحی بابیان اینکه ایمن سازی و اصلاح گره های ترافیکی، ساماندهی تجهیزات ترافیکی آغاز شده است ، افزود: به منظور تقوبت زیرساختهای فرهنگی و اجتماعی جهت غنی سازی اوقات فراغت شهروندان، تجهیز و بهسازی فضاهای ورزشی و فرهنگی درحال انجام است.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب