امروز: شنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ [2024/09/21]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 64691 تاریخ انتشار: سه شنبه ۹ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۵۶:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

بهسازی و نوسازی بزرگراه شهید هاشمی به مساحت 40 هزار متر مربع با پخش بیش از 6 هزار تن آسفالت

خبرایران : معاون فنی و عمرانی منطقه 19 گفت: عملیات تراش و روکش مکانیزه آسفالت در بزرگراه شهید هاشمی به مساحت 40 هزار متر مربع در قالب طرح نقشه راه درحال انجام است.
بهسازی و نوسازی بزرگراه شهید هاشمی به مساحت 40 هزار متر مربع با پخش بیش از 6 هزار تن آسفالت

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 19،محمد مهدی گندمی با اشاره به اجرای طرح‌های زیرساختی عمرانی و نوسازی شبکه معابر این منطقه تصریح کرد: افزایش کیفی آسفالت معابر و شریان های منطقه و نظارت بر مناسب‌سازی مسیرها در ادامه اجرای طرح نقشه راه به منظور جلوگیری از فرسودگی آسفالت و تلفات جانی و مالی برای شهروندان در اولویت مدیریت شهری منطقه قرار دارد.

وی ادامه داد: عملیات آسفالت‌ریزی در شمال به جنوب بزرگراه شهید هاشمی به صورت مکانیزه و شبانه با تراش و روکش به منظور سهولت تردد و جلوگیری از لغزندگی وسایل نقلیه بلافاصله بعد از اجرای تراش آسفالت اجرا می شود.

این مسئول با اشاره به اینکه 6 هزار و 600 تن آسفالت برای بهسازی این بزرگراه پیش بینی شده است افزود: از 40 هزار متر مربع از این بزرگراه تا کنون 13 هزار و 600 متر مربع با هزار و 500 تن آسفالت نوسازی شده است.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب