امروز: پنج شنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ [2024/09/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 64704 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۲:۱۹:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

موکب محبان الرضای شلمچه آماده حضور زائرین می شود

خبرایران : موکب محبان الرضا در مرز شلمچه با اعزام نیروهای خدمات رسان شهرداری منطقه یک، برای حضور زائرین اربعین حسینی در حال آماده سازی است.
موکب محبان الرضای شلمچه آماده حضور زائرین می شود

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، سید مهدی صباغ شهردار منطقه یک تهران گفت: حدود ۱۴۴ نیروی کارگری در حال اعزام به مرز شلمچه هستند که گروه اول در ابتدای مرداد ماه اعزام شدند تا موکب برای حضور زائرین اربعین حسینی آماده سازی شود.

او افزود: در حال حاضر دو سوله اسکان زائرین پاکسازی و فرش شده و در مرحله نصب سیستم های سرمایشی است، ۱۲۰ چشمه سرویس بهداشتی و حمام‌های این مجموعه نیز شستشو شده و کولرهای آبی در سرویس‌ها و ۴ ماشین لباسشویی ۱۵ کیلویی در حمام ها نصب شده است.

شهردار منطقه یک تصریح کرد: احداث موکب های فرهنگی و پذیرایی و سر در ورودی مجموعه نیز از ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار بوده است.

صباغ گفت:  ۳۰ مخزن زباله ۱۱۰۰ لیتری نیز که در محوطه موکب قرار دارند گند زدایی و شستشو و محوطه موکب نیز به طور  کامل پاکسازی شده است.

شهردار منطقه یک افزود: تا ۱۷ مرداد ماه همه اکیپ‌های خدمات شهری  به مرز شلمچه اعزام می‌شوند و تا سه روز بعد از اربعین حسینی در موکب جهت خدمات رسانی مناسب به زائرین مستقر خواهند بود.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب