امروز: دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ [2024/09/16]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 64759 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۴ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۹:۳۰:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

اجرای 200 متر عملیات لوله گذاری و آبرسانی فضای سبز حاشیه بزرگراه آزادگان در منطقه 19

خبرایران : سرپرست شهرداری منطقه 19 گفت: به منظور توسعه شبکه آبرسانی فضای سبز شهری در حاشیه بزرگراه آزادگان عملیات لوله گذاری آب خام به طول 200 متر در حال انجام است.
اجرای 200 متر عملیات لوله گذاری و آبرسانی فضای سبز حاشیه بزرگراه آزادگان در منطقه 19

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 19، حسین اخگر پور بیان کرد: توسعه شبکه آبرسانی در فضای سبز به منظور مدیریت مصرف انرژی، صرفه جویی در مصرف آب و ارتقای کیفی پوشش های گیاهی در حال اجرا است.

این مسئول با تأکید بر لزوم توجه به نحوه آبرسانی و آبیاری برای اصلاح الگوی مصرف خاطر نشان کرد: با توجه به کاهش نزولات آسمانی و عدم برداشت از ذخایر آب‌های زیرزمینی، یکی از عوامل موثر در افزایش راندمان سیستم آبرسانی، نظارت بر عملیات لوله گذاری و ترمیم و توسعه سیستم آبرسانی در فضای سبز است.

اخگر پور در خصوص فرآیند اجرایی این پروژه به جمع آوری 60 کامیون خاک و نخاله، 200 متر طول بستر سازی و لوله کشی، جمع آوری 200 متر مکعب خاک مازاد، اجرای 200 متر مکعب خاکریزی خاک رس زراعی و تهیه 450 اصله درخت و درختچه از نوع زیتون تلخ کاج موگو به منظور کاشت در حاشیه فضای سبز بزرگراه آزادگان اشاره کرد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب