امروز: دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ [2024/09/16]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 64760 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۴ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۹:۴۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

‍ در راستای بهسازی و مناسب سازی؛

پخش ۶۵۰ تن آسفالت در 4700 متر مربع از حیاط مدارس منطقه 19

خبرایران : عملیات روکش آسفالت و بهسازی حیاط 4 مدرسه در نواحی یک تا سه منطقه 19 در راستای مناسب سازی و نوسازی اماکن آموزشی انجام شد.
پخش ۶۵۰ تن آسفالت در 4700 متر مربع از حیاط مدارس منطقه 19

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 19،حسین اخگر پورسرپرست شهرداری منطقه گفت: با توجه به اینکه آسفالت حیاط برخی مدارس بسیار فرسوده و از بین رفته اند از این رو سرتاسر حیاط برای تسهیل در رفت و آمد دانش آموزان و کادر آموزشی با آسفالت مناسب سازی شد.
این مسئول اظهار کرد: در راستای بهبود زیرساخت‌های آموزشی، ایجاد محیطی مناسب‌تر برای فعالیت‌های ورزشی و تفریحی ،ارتقای کیفیت فضاهای آموزشی و ایجاد محیطی ایمن و استاندارد برای دانش‌آموزان انجام شد.
وی ادامه داد: مدارس فاطمه الزهرا با مساحت هزار متر مربع در ناحیه یک، جهاد هزار و 200 متر مربع وشهید مفتح 2هزار متر مربع در ناحیه دو و شهید میر میران به مساحت 500 متر مربع  با پخش 650 تن آسفالت نونوار شد.
اخگر پور گفت: بازسازی محوطه مدرسه تاثیر مثبتی بر روحیه و انگیزه دانش‌آموزان خواهد داشت و فضای مناسبی برای فعالیت‌های گروهی و ورزش‌های مدرسه‌ای فراهم خواهد کرد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب