امروز: دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ [2024/09/16]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 64761 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۴ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۴:۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

وحیدرضا انارکی محمدی خبرداد؛

رسیدگی به مطالبات شهروندان وکسبه منطقه۱۲ در حسینیه قره قانی ها

خبرایران : شهردار منطقه۱۲ به همراه جمعی از معاونان و مدیران خود با حضور در حسینیه قره قانی ها در ناحیه ۴ ، با نمازگزاران دیدار و به مشکلات و مسائل شهری آنان رسیدگی کرد.
رسیدگی به مطالبات شهروندان وکسبه منطقه۱۲ در حسینیه قره قانی ها

به گزارش خبرایران از روابط‌عمومی شهرداری منطقه۱۲،وحیدرضا انارکی محمدی شهردار منطقه، ۱۳ مرداد  ۱۴۰۳ در پنجاه‌ و پنجمین برنامه ملاقات مردمی با حضور در حسینیه قره قانی ها ، ضمن شرکت در نماز مغرب و عشا با نمازگزاران دیدار و در جريان  مشکلات و درخواست های  آنان قرارگرفت.

در این برنامه وحیدرضا انارکی محمدی با اشاره به نهضت دیدار مردمی مسجد محور ، این اقدام  را گامی مؤثر در راستای حل مشکلات مردم ، جلب رضایت آحاد جامعه و همچنین جهاد تببین اهداف مدیریت شهری عنوان کرد.

وی در ادامه بر تسریع امر نوسازی بافت فرسوده طبق برنامه چهارم توسعه، در راستای ارتقای کیفیت زندگی شهروندان و زیباتر شدن محیط شهری تاکید کرد .

 در این دیدار شهردار منطقه ۱۲ به همراه معاون و مدیران منطقه در جریان مشکلات ، شهرسازی، خدمات شهری، عمرانی، حقوقی و...قرارگرفت و دستورات لازم را به حوزه های ذیربط ابلاغ کرد.

شهردار منطقه ۱۲ علاوه بر حضور مستمر در مساجد منطقه ، در برنامه هفتگی ملاقات مردمی منطقه ۱۲ نیز ضمن دیدار چهره به چهره با مراجعان به مسائل و مشکلات  آنان رسیدگی و دستورات  لازم را صادر می‌کند.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب