امروز: دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ [2024/09/16]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 64765 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۳:۵۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

با اجرای کمپین اطلاع رسانی« گزارش به مردم» ؛

پروژه های مهم شهری منطقه یک اطلاع رسانی شد

خبرایران : کمپین اطلاع رسانی «گزارش به مردم» با هدف آگاهی بخشی به شهروندان منطقه یک تهران با موضوع عملکرد مدیریت شهری در سه سال اخیر، در سطح محلات ۲۷ گانه اجرا شد و به مدت ده روز ادامه خواهد داشت.
پروژه های مهم شهری منطقه یک اطلاع رسانی شد

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، صدیقه محمدبیگی مشاور شهردار و مدیر روابط عمومی منطقه گفت: بیش از ۴۰۰ پروژه شهری در سه سال اخیر در منطقه یک اجرا شده است که مهمترین آنها در این کمپین تبلیغاتی در معرض عموم به نمایش گذاشته شد.

او افزود: در این کمپین اطلاعات پروژه هایی چون افتتاح مجموعه های ورزشی ریحانه، شهرک نفت و قائم، ساخت ۴ مجموعه جدید فرهنگی ورزشی ازگل، گلابدره، قیطریه و باغ فردوس، احداث و راه اندازی ۴۰۰ سرویس بهداشتی، احداث مراکز معاینه فنی، توسعه تفرجگاه ها، پخش آسفالت و ایمن سازی معابر شهری در نهضت آسفالت، ساماندهی ایستگاه های اتوبوس، احداث معابر جدید در محله ها و... بر روی پایه های تبلیغات محیطی قرار گرفت.

محمد بیگی تصریح کرد: شهروندان می توانند با اسکن این پروژه ها، اطلاعات بیشتر درباره پروژه های منطقه را در کانال های ارتباطی شبکه های اجتماعی به  نشانی tehranmunicipality01 دنبال کنند.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب