امروز: دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ [2024/09/16]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 64815 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۵۶:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

فرزاد هنرور اعلام کرد؛

نصب تعداد ۴۵۰ تابلوی دیوارکوب آبی نشانی درسطح معابر منطقه۱۲ تهران

خبرایران : معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه۱۲ تهران از جانمایی و نصب تعداد ۴۵۰ تابلوی دیوارکوب آبی نشانی، درسطح معابر و کوچه‌های قلب تاریخی طهران درچند ماه اخیر خبر داد.
نصب تعداد ۴۵۰ تابلوی دیوارکوب آبی نشانی درسطح معابر منطقه۱۲ تهران

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۲ تهران؛ فرزاد هنرور، در این باره توضیح داد: با توجه به اینکه این محدوده بافت آسیب‌پذیر دارد و گاهی اوقات این نوع پلاک‌های شهری که از جنس گالوالیزه‌اند به سرقت ‌می‌روند و گاهی نیز به دلایل مختلف از جمله ساخت و ساز‌ها، فرسودگی، قدمت بالا، تخریب، برچسب‌زنی، تبلیغات‌غیرمجاز و... آسیب می‌بینند، بنابراین در بازدید‌های میدانی از سطح نواحی شش‌گانه این نوع تابلو‌ها، شناسایی و طرح تعویض، جانمایی و نصب تابلو‌های جدید نشانی درمحل‌های تعیین شده در دستور کار اداره زیباسازی شهرداری منطقه دوازده قرار می‌گیرد.

🔷هنرور، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه۱۲ تهران، اضافه کرد: در مدت زمان چندماهی که از سال ۱۴۰۳ گذشته به همت اداره زیباسازی این منطقه تعداد ۴۵۰ تابلوی دیوارکوب آبی نشانی در نقاط مختلف منطقه دوازده جانمایی و نصب شده است.

🔷محمود صالحی، رئیس اداره زیباسازی شهرداری منطقه۱۲ تهران نیز ابتدا از حمایت‌های شهردار و معاون خدمات شهری منطقه دوازده، در راستای ایجاد سیما و منظر پاکیزه و زیبا درسطح نواحی شش‌گانه قدردانی کرد و افزود: تابلو‌های دیوارکوب آبی نصب شده در معابر و کوچه‌ها همواره به عنوان تابلوی نشانی و شناسنامه محل مورد استفاده شهروندان قرار می‌گیرد، به ویژه درمحدوده قلب تاریخی طهران که هر محله و خیابانش، دارای هویت تاریخی بوده و با این اوصاف بهسازی این تابلو‌ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

🔷صالحی، در این باره تصریح کرد: دربازدید‌های میدانی روزانه از سطح نواحی شش‌گانه، تابلو‌های فرسوده و قدیمی، رنگ و رو رفته، آسیب دیده شناسایی و بهسازی می‌شوند. در این زمینه تا جایی که امکان داشته باشد تابلو‌ها را رنگ‌آمیزی و نوشته‌هایش را به روز‌رسانی و در جای خود دوباره نصب می‌کنیم، اما درجایی که این تابلو‌ها آسیب و خسارت بیشتری دیده باشند، به ناچار مجبور به تعویض کلی آن هستیم. بنابراین در این زمینه در چندماه اخیر تعداد ۴۵۰ تابلو دیوارکوب آبی نشانی در محدوده منطقه دوازده نصب شده است.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب