امروز: دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ [2024/09/16]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 64822 تاریخ انتشار: جمعه ۱۹ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۱۶:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

دکترابوالفض آقادادای درگفتگو با خبرایران اعلام کرد؛

بیمه کوثردرمشکلات مختلف همچون سیل و زلزله درکنار مردم است/ حضور بیمه کوثر در نمایشگاه کمک به پایداری کسب و کارها می باشد

خبرایران : مدیرعامل بیمه کوثرگفت: شرکت بیمه کوثربا اتخاذ به شعار بیمه کوثر که خیر کثیر است، تلاش می‌کند تا درمشکلات مختلف همچون سیل و زلزله درکنار آحاد مختلف مردم یاری رسان باشد ، چرا که موضوع رضایتمندی مشتریان از اهداف اولویت‌دار ما می‌باشد.
بیمه کوثردرمشکلات مختلف همچون سیل و زلزله درکنار مردم است/ حضور بیمه کوثر در نمایشگاه کمک به پایداری کسب و کارها می باشد

دکترابوالفض آقادادای مدیرعامل بیمه کوثردرگفتگو با خبرایران اظهارداشت : ازجمله سیاست‌ها و راهبردهای شرکت بیمه کوثر همواره حضور درنمایشگاه‌های مختلف بانک، بورس، بیمه در سراسر کشور می‌باشد که بیشتر این نمایشگاه‌ها با نام تجاری B to B شناخته شده و یک مدل کسب و کار محسوب می‌شوند.


وی عنوان داشت : دراین مدل، هر شرکت تلاش می‌کند بابت برندسازی بیشتر در معرض دید مردم قرار گیرد و در واقع شرکت‌ها با حضور دراین‌گونه نمایشگاه‌ها  بدون واسطه با نمایندگان و مشتریان خود ارتباط برقرار کرده و مسائل و مشکلات را بررسی می‌نماید که در مجموع تمامی این عوامل کمک به پایداری کسب و کار کرده و ریسک منابع انسانی کنترل می‌شود.


دکترآقادادای ابرازداشت: حضور شرکت‌ها در نمایشگاه‌های تخصصی همچون صنعت حمل و نقل، ساختمان و پتروشیمی نیز کمک به شناخته شدن و دریافت سهم بیشتری از بازار می‌کند. ما نیز خرسندیم که با همین نیت به دنبال تحقق اهداف خود هستیم.


وی ادامه داد: ما بعنوان بیمه‌ جنرال تمامی رشته‌های بیمه را پوشش می‌دهیم و علاوه بر آن به دلیل سرمایه‌گذاری‌های کلان، اتکای سایر شرکت‌های بیمه نیز می‌باشیم و شرکت‌های بیمه لیست‌های خود را به ما واگذار می‌کنند؛ به همین دلیل سهم بزرگی از بازار را به خود اختصاص داده‌ایم و از شرکت‌های برتر در زمینه سودآوری محسوب می‌شویم.


مدیریت بیمه کوثر تاکید کرد: ما با اتخاذ به شعار بیمه کوثر که خیر کثیر است، تلاش می‌کنیم تا خیرمان به آحاد مختلف مردم در مشکلات مختلف همچون سیل و زلزله برسد، چرا که موضوع رضایتمندی مشتریان از اهداف اولویت‌دار ما می‌باشد.


وی درخصوص خرابی جاده‌های کشورنیزگفت: به هنگام فروش خودرو مبلغی از بیمه بعنوان عوارض بهداشت، صندوق خسارت بلایای بدنی، نیروی انتظامی، عوارض نقاط حادثه خیز دریافت می‌شود، ولی در مقابل هیچ گونه گزارشی در مورد هزینه‌کرد آن داده نمی‌شود.


دکترآقادادای درپایان سخنان خود گفت: نکته قابل تامل این است که برای این امر نزدیک به چندین هزار میلیارد تومان است که جای بررسی بیشتر و شفاف‌تر در سطوح بالاتر بین بیمه مرکزی با سایر وزارتخانه‌ها دارد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب