امروز: دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ [2024/09/16]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 64854 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۱:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

عباس ابهری درگفتگو با خبرایران اعلام کرد؛

بلانتون در زمینه تولید لوازم خانگی برقی فعالیت دارد/ شعار شرکت بلانتون محور خانواده و هنر خانواده بودن است /همتالونز بزرگترین شبکه عرضه اقساطی کالاهای لوازم خانگی با استفاده از تسهیلات بانکی و شرایط ویژه است

خبرایران : قائم مقام هلدینگ همتا صنعت گفت : در زیر مجموعه گروه همتا شرکتی به نام همتالونز وجود دارد که بزرگترین شبکه عرضه اقساطی کالاهای لوازم خانگی با استفاده از تسهیلات بانکی و شرایط ویژه است، بطوری که مصرف کننده می‌تواند از طریق ضمانت شرکت همتا دربازه زمانی کمتر از 72 ساعت تسهیلات خود را از طریق بانک دریافت کرده و کالای مورد نظر خود را از برند بلانتون تهیه کند.
بلانتون در زمینه تولید لوازم خانگی برقی فعالیت دارد/ شعار شرکت بلانتون محور خانواده و هنر خانواده بودن است /همتالونز بزرگترین شبکه عرضه اقساطی کالاهای لوازم خانگی با استفاده از تسهیلات بانکی و شرایط ویژه است

عباس ابهری مدیرعامل شرکت همتا سرویس و قائم مقام هلدینگ همتا صنعت درگفتگو با خبرنگار خبرایران اظهارداشت : هلدینگ همتا سرویس یک شرکت پیشرو در تولید لوازم خانگی  با 5 سال سابقه مجموعه تولیدات خود را با برند بلانتون در زمینه لوازم برقی عرضه نموده است.


وی تصریح کرد: بلانتون تنها نماینده رسمی ارائه خدمات پس از فروش برای کلیه محصولات گروه همتاست و تلاش کرده تا بتواند محصولات باکیفیتی را برای مشتریان ما از سراسر کشورمان عرضه نماید.


ابهری عنوان داشت: شعار شرکت بلانتون محور خانواده و هنر خانواده بودن است و به همین سبب تمامی محصولاتی که در گروه همتا و برندهای مربوط به آن عرضه می‌شود، با محوریت خانه و خانواده است.
وی ادامه داد: امسال نیز در بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی از ۳ برند جدید خود به نام‌های لافت (در زمینه اکسسوری غیر برقی)، بارلوکس (تامین کالای ظروف آشپزخانه) و وینو (تولید مبلمان) رونمایی کرده‌ایم.


ابهری خاطرنشان کرد: در زیر مجموعه گروه همتا شرکتی به نام همتالونز وجود دارد که بزرگترین شبکه عرضه اقساطی کالاهای لوازم خانگی با استفاده از تسهیلات بانکی و شرایط ویژه است، بطوری که مصرف کننده می‌تواند از طریق ضمانت شرکت همتا دربازه زمانی کمتر از ۷۲ ساعت  تسهیلات خود را از طریق بانک دریافت کرده و کالای مورد نظر خود را از برند بلانتون تهیه کند.



مدیرعامل شرکت همتا سرویس با برند بلانتون تاکید کرد: با انجام این ریسک می‌توان تحریک تقاضا از سمت مصرف کننده ایجاد کرد که این بهترین روش ممکن در سطح کشور است و اعتبارسنجی موردنظر نیز در زمینه‌ تضامنی بانک نیز توسط همین ارگان برعهده گرفته شده است.

وی ابرازداشت: این مشارکت، مثلث سه‌گانه‌ای میان مصرف‌کننده، تولیدکننده و بانک است که منجر به توسعه تولید و بهره‌مندی و رفع نیاز خانواده از محصولات و در نهایت موجب چرخش مالی در سیستم اقتصادی کشور می‌گردد.

ابهری در پایان سخنان خود گفت: ما در سراسر کشور 1200 دفتر فروش داریم که مردم از طریق این دفاتر و همچنین سایت فروشگاه می‌توانند اجناس مورد نظر خود را خریداری نمایند. همچنین در نظر داریم چندین دفتر فروش در جنوب و غرب کشور احداث کنیم و امیدواریم تا پایان سال دفاتر منطقه‌ای ما کل کشور را پوشش دهد.

اطلاعات تماس

 

 

 

 

 

 

قهوه ساز بلانتون

مدل BCX-EM2112
ماشین ظرفشویی بلانتون
مدل BBT-DW1521
پنکه دیجیتال بلانتون
مدل BCF-SF2301
یخچال دو قلو بلانتون
مدل BAM-RE-2021
آبمیوه گیری بلانتون

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب