امروز: دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ [2024/09/16]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 64858 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۵۳:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

معابر ناحیه ۲ هدف پایش میدانی شهردار منطقه۱۲

خبرایران : شهردار منطقه۱۲ به همراه معاونان فنی وعمرانی، حمل ونقل وترافیک و خدمات شهری و محیط‌زیست و شهردار ناحیه ۲ وجمعی از مدیران منطقه از پروژه ها و معابر ناحیه ۲ بازدید کرد.
معابر ناحیه ۲ هدف پایش میدانی شهردار منطقه۱۲

به گزارش خبرایران از روابط‌عمومی شهرداری منطقه۱۲، وحیدرضا انارکی محمدی شهردار منطقه۱۲ در ابتدا با حضور در خیابان برهمه، با اشاره به اجرای ۴۰۰  متر مربع کف سازی از مساحت کل ۳۵۰۰ متر مربعی آن ، پیگیری اتصال انشعاب فاضلاب این خیابان به فاضلاب شهری را در دستور کار معاون فنی وعمرانی و شهردار ناحیه ۲ تا پایان شهریور ماه قرار داد و مقررشد مابقی کف سازی معبر از مهرماه ادامه یابد.

شهردار منطقه۱۲ از فضاهای بی دفاع شهری و زمین های بایر در خیابان برازجان بازدید، و دستورات لازم  در خصوص زیرسازی آن را به معاون فنی وعمرانی منطقه و اجرای زمین چمن را به رئیس اداره ورزش معاونت اجتماعی وفرهنگی منطقه ابلاغ کرد.

وی همچنین با حضور در ورزشگاه عودلاجان احداث ۲ چشمه سرویس بهداشتی و همچنین زیر سازی و آسفالت محل های فرونشست داخل محوطه و احداث زمین بازی  ساحلی را در دستور کار معاونت های فنی وعمرانی و اجتماعی و فرهنگی قرار داد.

وحیدرضا انارکی محمدی در ادامه  دستوراتی در خصوص ساماندهی پارکینگ موتورسیکلت‌های خیابان براز جان به معاون حمل‌و‌نقل و ترافیک منطقه ابلاغ کرد.

لایروبی انهار روبسته،یکسان سازی طوقه درختان، بازپیرایی فضای سبز و...از جمله موارد حوزه خدمات شهری و محیط‌زیست شهرداری منطقه ۱۲ بود که مورد بررسی قرار گرفت.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب