امروز: دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ [2024/09/16]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 64861 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۴:۵۳:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

پنجمین نشست خبری انارکی محمدی با اصحاب رسانه برگزار شد

خبرایران : پنجمین نشست خبری شهردار منطقه۱۲ با اصحاب رسانه به مناسبت روز خبرنگار با حضور معاون فنی وعمرانی، مدیر اداره روابط‌عمومی و جمعی از اصحاب رسانه های ، مکتوب،دیداری و شنیداری با محوریت اقدامات عمرانی برگزار شد.
پنجمین نشست خبری انارکی محمدی با اصحاب رسانه برگزار شد

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۲، وحیدرضا انارکی محمدی در این نشست  ضمن تسلیت ایام اربعین حسینی و تبریک روز خبرنگار گفت: باید ارتباط مدیریت شهری  با رسانه ها قوی و بیشتر از قبل باشد  چرا که خبرنگاران دیده بان های صادق در جهت  تحقق خواسته های مردم هستند و در واقع باید گفت که اقدامات رسانه ها مکمل خدمات مدیریت شهری است.

 وی در ادامه با اشاره به اقدامات شاخص عمرانی منطقه نسبت به سال های گذشته در خصوص  آسفالت معابر ، جمع آوری نهر و تبدیل نهر ، پیاده رو سازی  و.. از رضایت مندی شهروندان خبر داد.

وحیدرضا انارکی محمدی ادامه داد: در محور خیابان فردوسی تفاوت قابل توجهی نسبت به سال گذشته داشته است . خیابان های سعدی ، بهارستان ، فردوسی  و همچنین خیابان شوش در بحث ترافیکی ،زیباسازی و عمرانی اتفاق خوبی رقم خورده  و همچنین دارای روشنایی قابل ملاحظه ای شده است.

انارکی محمدی افزود: درمورد ابنیه ها در محله امامزاده یحیی مجموعه ورزشی که چندین سال
 ناتمام مانده بوداز مهرماه سال گذشته شروع به تکمیل پروژه کردیم که تاکنون  ۷۰ درصد پروژه اولین مجموعه ورزشی در امامزاده یحیی پیشرفت داشته است.

شهردار منطقه۱۲ اظهار داشت: در حوزه گردشگری بیشترین همکاری با وزارت گردشگری شد؛ بگونه‌ای که سازمان میراث قرار شد که از سرچشمه تا خانه کاظمی مسیر گردشگری ایجاد کند و در مورد احیای خانه های تاریخی جلسات زیادی با احیاگران داشتیم تا این خانه‌های میراثی که تبدیل به پاتوق کارتن خواب‌ها شده بود، ساماندهی شود.

انارکی در مورد ساماندهی بازار تهران با تأکید بر اینکه در مورد بهبود ساماندهی بازار تهران باید گریزی به نبود مدیریت یکپارچه شهری زد، تأکید کرد: مسئله ایمنی بازار قابل گذشت نیست و هرروز نگرانی‌ها را ایجاد می‌کنند؛ چرا که محدوده بازار اثری فراتر از منطقه ۱۲ دارد و محدوده ۱۱۲ هکتاری است که روزانه بیش از ۲ میلیون نفر در آن تردد می‌کنند.

وی با اعلام‌ خبر اتصال بازار تهران به شبکه فاضلاب سراسری گفت: بازار ۵۰۰ چاه جذبی داشت که اصلا به شبکه وصل نبود و بعد از ۴۰ سال انشعاب فاضلاب بازار وصل می‌شود.

شهردار منطقه ۱۲ تهران در مورد ترافیک بازار نیز با تأکید بر اینکه مدهای حمل و نقل عمومی خوب است و منعی برای تردد مردم وجود ندارد و دسترسی حمل و نقل عمومی سهل الوصول است، گفت: اما حالا قوانین بازدارنده نیست و قیمت پارکینگ از جریمه بیشتر است و از ساعت ۵ صبح رانندگان به دنبال جای پارک هستند و برای رفع معضل فضای پارک، زمینی برای پارکینگ طبقاتی در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه متأسفانه به دلیل عدم توجیه ساخت و ساز در این منطقه کمترین رشد جمعیت و حتی کاهش جمعیت در محلات اصیل را شاهد هستیم، افزود: البته در این دوره مدیریت شهری با تدبیر شهردار تهران اقدامات خوبی انجام شده است؛ اما نیاز به نگاه ویژه به بافت تاریخی و فرسوده منطقه ۱۲ باید باشد.


گفتنی است این نشست با حضور خبرنگاران رسانه های مهر، ایسنا، فارس، صداو سیما، رادیو، دانشجو، شهر،باشگاه خبرنگاران جوان، ایرنا و جمعی دیگر از پایگاه های خبری و رسانه های مجازی از جمله خانم ها گلباز، طاهری، علیمردانی، نجارزادگان،انصاری، جعفری، باقرپور ، قانع، رفائی،پارسا، برخورداری،کشاورز و آقایان لطفی، محمدی، آل داوود، قربانی، عربی،پروکار، شریفی، محسنی،محمودی،اسدی،اختر و...برگزار شد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب