امروز: دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ [2024/09/16]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 64885 تاریخ انتشار: شنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۷:۷:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

امیرهومن ابیانی در گفتگو با خبرایران اعلام کرد؛

هتل یاکاموز تنها هتل 5 ستاره اردبیل است/ در حوزه گردشگری نیاز به سرمایه‌گذاری داریم

خبرایران : مدیرعامل هتل یاکاموز اردبیل گفت : هتل یاکاموز تنها هتل ۵ ستاره اردبیل در سال ۱۴۰۱ توسط سرمایه‌گذار بخش خصوصی در ۱۳ طبقه و ۶۰ واحد اقامتی تاسیس وبه بهره‌برداری رسیده است.
هتل یاکاموز تنها هتل 5 ستاره اردبیل است/ در حوزه گردشگری نیاز به سرمایه‌گذاری داریم

امیرهومن ابیانی مدیرعامل هتل یاکاموز اردبیل در گفتگو با خبرایران اظهارداشت :  بنده چندین سال است که در صنعت هتلداری کشور حضور فعالی دارم و تاکنون مدیریت اکثر هتل‌ها را برعهده داشته‌ام و به تازگی در هتل یاکاموز اردبیل مشغول به کار می‌باشم.
وی تصریح کرد : هتل یاکاموز تنها هتل ۵ ستاره اردبیل در سال ۱۴۰۱ توسط سرمایه‌گذار بخش خصوصی به بهره‌برداری رسیده است. این هتل در ۱۳ طبقه  و ۶۰ واحد اقامتی تاسیس شده که امکاناتی همچون: تالارهای VIP و اختصاصی، سالن صبحانه، رستوران ایرانی و فرنگی، فضای roof garden با ویو ۳۶۰ درجه، کافی‌شاپ و شربتخانه، استخر، سالن ماساژ و پارکینگ روباز دارد.

ابیانی عنوان داشت : سعی ما در هتل یاکاموز بر این است که تمامی استانداردهای هتل ۵ ستاره را به بهترین شکل ممکن و با مختصات روز دنیا اجرا کنیم که برای رسیدن به این هدف، آموزش هتلداری به پرسنل را در دستور کار خود قرار داده‌ایم تا کلیه استانداردهای آئین نامه هتل ۵ ستاره رعایت گردد.

وی افزود: علاقمندان به صنعت هتلداری می‌بایست فعالیت خود را از هتل‌های با ستاره پایین‌تر شروع کرده و آموزش عملی ببینند و پس از کسب تجربه، با سطح بالاتر و ارائه کارایی بالا به هتل‌های با ستاره بیشتر بروند تا هتل‌های ۵ ستاره نیز بتوانند از مزیت و تخصص این فراد بهره‌مند شوند.

ابیانی ابرازداشت: متاسفانه این فضای آموزشی کمتر در داخل کشور به چشم می‌خورد و به همین جهت به تازگی برخی هتل‌ها اقدام به برگزاری کلاس‌های آموزشی در جهت تربیت پرسنل هتلداری کرده‌اند و از این حیث ساختار منابع انسانی کاملی دارند.

وی ادامه داد : ما نیز در هتل یاکاموز نیروهای علاقمند به صنعت هتلداری و گردشگری را جذب کرده و در راستای رسیدن به استانداردهای هتل ۵ ستاره، کلاس‌های آموزشی برای این افراد برگزار می‌کنیم که خوشبختانه تاکنوت بازخورد بسیار مطلوبی به همراه داشته و پرسنل هتل برای پذیرایی از مهمان‌ها با تمام وجود زحمت می‌کشند.

مدیرعامل هتل یاکاموز خاطرنشان کرد: به تازگی چندین دستگاه اتومبیل مخصوص گردشگری خریداری کرده‌ایم که طی چند هفته آینده تحویل خواهد شد که توسط این ماشین‌ها تورهای داخلی با نرخ‌های مطلوب برگزار خواهیم کرد و میهمانان را هرچه بیشتر با فضای شهر اردبیل آشنا می‌کنیم، چرا که این شهر برخلاف بسیاری از نقاط صنعتی کشور، محیط فوق‌العاده به لحاظ منابع طبیعی بکر و فضای سبز دارد و به همین جهت می‌بایست در این حوزه سرمایه‌گذاری لازم صورت گیرد، چرا که اردبیل فاصله بسیار نزدیکی با شهرهای تبریز، زنجان و آستارا دارد و لزوم ایجاد تورهای گردشگری به این مناطق احساس می‌شود.

وی اضافه کرد: خوشبختانه تاکنون گام‌های مثبتی برای معرفی این استان صورت گرفته از جمله: احداث جاده‌های سهل‌الوصول و فرودگاه اردبیل که لازم است تلاش‌های بیشتری در این حوزه انجام شود تا مردم بیش از پیش با جاذبه‌های اردبیل آشنا شده و آن را به عنوان مقصد گردشگری خود انتخاب کنند، چرا که این شهر علاوه بر محیط زیست بسیار زیبا و بکر خصوصاً در فصل زمستان و برگزاری ورزش‌های زمستانی، مردم بسیار مهمان‌نوازی دارد و علاوه بر آن قیمت‌های اقامتی بسیار مقرون به صرفه‌تری نسبت به شهرهای شمالی کشور دارد.

مدیرعامل هتل یاکاموز ادامه داد: همچنین، از دیگر شهرهای گردشگری استان اردبیل می‌توان به خلخال، سرعین و مشگین شهر اشاره کرد که در ۶ ماهه اول سال بدلیل آب و هوای بسیار مطبوع و خنک پذیرای مسافران بوده و تورهای گردشگری بسیاری برای بازدید از این مناطق ترتیب داده شده است.

وی درپایان سخنان خود گفت : البته، بیشترین میزان گردشگر برای استان اردبیل مربوط به شهر سرعین به واسطه آبگرم‌های سنتی و طبیعی آن است که همه ساله گردشگران داخلی و خارجی بسیاری را به این منطقه سرازیر می‌کند و خوشبختانه سفارت آذربایجان در ایران به تازگی بازگشایی شده و در صورت تکمیل ارتباط بین دو کشور می‌توانیم تورهای زمینی به عنوان گردشگری سلامت برای بازدید از این کشور همسایه برگزار کنیم.
 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب