امروز: دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ [2024/09/16]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 64929 تاریخ انتشار: سه شنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۹:۴۱:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

احمد کوروش‌زاده درگفتگو با خبرایران اعلام کرد؛

کیا طب تولید کننده بهترین و باکیفیت‌ترین کفش‌های طبی برای عرضه در بازارهای داخلی و خارجی است/ مدل کفش طبی دریا و صدف با پد خارپاشنه طبی در یازدهمین نمایشگاه بین المللی کیف، کفش و چرم و صنایع وابسته رونمایی شد

خبرایران : مدیرعامل کفش کیا طب با انتقاد از روند برگزار یازدهمین نمایشگاه بین المللی کیف، کفش و چرم و صنایع وابسته در تهران گفت: متاسفانه روز اول در نمایشگاه بین المللی تهران استقبال مردم خوب نبوده است. ضمن اینکه دربدترین ساعت ممکن یعنی از 8 صبح تا 3 بعد از ظهر نمایشگاه برگزارمی شود که مردم دراین ساعت نمی توانند به نمایشگاه مراجعه کنند.
کیا طب تولید کننده بهترین و باکیفیت‌ترین کفش‌های طبی برای عرضه در بازارهای داخلی و خارجی است/ مدل کفش طبی دریا و صدف با پد خارپاشنه طبی در یازدهمین نمایشگاه بین المللی کیف، کفش و چرم و صنایع وابسته رونمایی شد

احمد کوروش‌زاده مدیرعامل کفش کیا طب درگفتگو با خبرنگارخبرایران اظهارداشت : مجموعه کیا طب بیش از 10 سال سابقه در تولید کفش داشته و دراین سالها تلاش کرده که  بهترین و باکیفیت‌ترین کفش‌های طبی را تولید و در بازارهای داخلی و خارجی عرضه می نماید.
وی تصریح کرد: خوشبختانه مجموعه تولیدات کفش کیا طب تا به امروز با توجه به تنوع رنگ بندی و سایزی که داشته توانسته با رضایت بسیار زیاد مشتریان روبرو شود.


کوروش‌زاده افزود : ما امروز در یازدهمین نمایشگاه بین المللی کیف، کفش و چرم و صنایع وابسته  از تاریح 29 مرداد الی 1 شهریورماه 1403 واقع در مجموعه نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران با محصولات متنوع حضور داریم و مشتریان عزیز می توانند از ساعت ۸ تا ۱۵ از این نمایشگاه بازدید کنند.


وی با انتقاد از روند برگزار یازدهمین نمایشگاه بین المللی کیف، کفش و چرم و صنایع وابسته  در تهران عنوان داشت: متاسفانه روز اول در نمایشگاه بین المللی تهران استقبال مردم خوب نبوده است. ضمن اینکه دربدترین ساعت ممکن یعنی از 8 صبح تا 3 بعد از ظهر نمایشگاه برگزار می شود که مردم دراین ساعت نمی توانند به نمایشگاه مراجعه کنند. برعکس شهرستانها که معمولا نمایشگاه ها از 4 بعدازظهر تا مثلا 9 شب برگزار می شود.


کوروش‌زاده تاکید کرد: متاسفانه برای یازدهمین نمایشگاه بین المللی کیف، کفش و چرم و صنایع وابسته تهران تبلیغات صورت نگرفته و این نقطه ضعف نمایشگاه است. نمایشگاه کفش تبریز با استقبال زیاد مردم موجه شد و امیدوارم در روزهای باقی مانده نمایشگاه تهران هم مورد استقبال قرار گیرد.  


وی درپایان سخنان خود در خصوص رونمایی از مدل های جدید مجموعه کیا طب در نمایشگاه تهران گفت: تلاش ما همواره بر نوآوری و ارائه محصولات جدید بوده و از این حیث در هر نمایشگاه از چندین مدل جدید رونمایی می‌کنیم.  در نمایشگاه تهران هم از مدل کفش طبی دریا و صدف با پد خارپاشنه طبی رونمایی نمودیم.

 

اطلاعات تماس:

آدرس دفتر فروش : مشهد، مطهری شمالی 6 ، نرسیده به چهارراه دوم، سمت راست

آدرس: مشهد، شهرک صنعتی کرامت، مفتح شرقی بین 7 و 9 ، کرامت 19.1، پلاک 12 ، کفش کیا طب
تلفن:
09159168631

فروش اینترنتی:
09156608631
واتساپ:

09351158631

تلفن کارخانه :

05132594992

 

اینستاگرام :

kia_teb.shoes

 

https://www.khabareiran.ir/FileCenter/Multimedia/Images/Galleries/130_yrnycit.jpg

 

https://www.khabareiran.ir/FileCenter/Multimedia/Images/Galleries/05_djkhrnf.jpg

 

https://www.khabareiran.ir/FileCenter/Multimedia/Images/Galleries/110_wqrhzvi.jpg

 


 https://www.khabareiran.ir/FileCenter/Multimedia/Images/Galleries/04_tnoaypy.jpg


https://www.khabareiran.ir/FileCenter/Multimedia/Images/Galleries/photo_2024-08-20_09-42-15_nebfidb.jpg
 


https://www.khabareiran.ir/FileCenter/Multimedia/Images/Galleries/00_psfmzpm.jpg

 

https://www.khabareiran.ir/FileCenter/Multimedia/Images/Galleries/03_gvaemuq.jpg

 

https://www.khabareiran.ir/FileCenter/Multimedia/Images/Galleries/photo_2024-08-20_09-42-07_qmuptyx.jpg

 

https://www.khabareiran.ir/FileCenter/Multimedia/Images/Galleries/02_kesewfc.jpg

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب