امروز: دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ [2024/09/16]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 64930 تاریخ انتشار: سه شنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۳:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

احد کرم‌نژاد درگفتگو با خبرایران اعلام کرد؛

کاراکفش عرضه کننده بیش از60 مدل ازانواع کفش چرم مردانه دست دوز است/ دریازدهمین نمایشگاه بین المللی کیف،کفش وچرم تهران از«کفش ایمنی با پنجه فولادی»کارا کفش رونمایی شد/نبود تبلیغات مناسب و زمانبندی غلط ساعت برگزاری مشکل نمایشگاه کفش و چرم تهران است

خبرایران : مدیریت کارا کفش تبریز با انتقاد ازنحوه اطلاع رسانی و ساعت برگزاری نمایشگاه کفش تهران، گفت : یکی ازمهمترین مشکلات یازدهمین نمایشگاه بین المللی کیف، کفش و چرم و صنایع وابسته تهران عدم تبلیغات مناسب بر روی بیلبوردها و آگهی‌ها و زمانبندی غلط برگزاری ساعت آن از ساعت 8 صبح تا 16 عصرمی باشد.
کاراکفش عرضه کننده بیش از60 مدل ازانواع کفش چرم مردانه دست دوز است/ دریازدهمین نمایشگاه بین المللی کیف،کفش وچرم تهران از«کفش ایمنی با پنجه فولادی»کارا کفش رونمایی شد/نبود تبلیغات مناسب و زمانبندی غلط ساعت برگزاری مشکل نمایشگاه کفش و چرم تهران است

احدکرم‌نژاد مدیریت کارا کفش تبریز درگفتگو با خبرایران اظهارداشت : کارا کفش با هدف حمایت از هنرمندان کفاش تبریز، و معرفی هرچه بیشتر «کفش تبریز» به ایران و جهان از سال 1396 فعالیت خود را در خصوص تولید انواع کفش های متنوع طبی، راحتی، مجلسی، اسپرت با تضمین تمام چرم آغاز نموده است.

 

وی عنوان داشت : تبریزازدیربازمهد تولید مرغوب ترین چرم وانواع محصولات چرمی بوده و از گذشته تاکنون کارخانجات عظیم دباغی و تولید چرم در تبریز دایروبه تولید انواع چرم مشغول بوده اند.

کرم‌نژاد تاکید کرد: معروف‌ترین محصول چرمی تبریز کفش‌های دست‌دوز آن ، به دلیل کیفیت چرم، دوخت ظریف و دوام و راحتی آن می باشد . تاجایی که در تبریز حدود 2 هزار و 400 کارگاه تولید کفش و 55 واحد بزرگ صنعتی تولید کفش برای بیش با کارآفرینی اشتغال زایی برای 40 هزار نفر مشغول به فعالیت می باشند .  

 

وی ابرازداشت : شرکت کفش کارا هم اکنون با تولید محصولات متنوع و عرضه بیش از 60 مدل از انواع کفش چرم مردانه دست دوز، یکی از تولید کنندگان مطرح در زمینه «کفش چرم مردانه» بوده و محصولات خود را به صورت عمده به بنک دارن و فروشگاه های 12 استان کشورعرضه می نماید.

 

کرم نژاد افزود : در حال حاضر کاراکفش با تلفیق هنر کفاشی، چرم مرغوب تبریز و با بهره‌مندی از سرمایه های انسانی هنرمند و متعهد و با استفاده از تجهیزات و ماشین آلات مدرن محصولات خود را با رعایت سه اصل اساسی تنوع، کیفیت و قیمت مناسبت تولید و توانسته امکان رقابتی خوبی برای بنکداران و فروشندگان خود ایجاد کند. تاجایی  که باعث شده در مدت زمان کوتاهی شبکه عرضه و فروش قدرتمندی در سطح کشور شکل بگیرد.

 

وی با اشاره به اینکه درحال حاضر محصولات کارا کفش در 12 استان کشور توزیع می شوند ، بیان داشت: امسال ما در یازدهمین نمایشگاه بین المللی کیف، کفش و چرم و صنایع وابسته تهران محصول جدید شرکت کارا کفش را با عنوان« کفش ایمنی با پنجه فولادی» تولید و معرفی نموده ایم، که این مدل کفش تا سایز ۴۸ قابل سفارش می باشد.

مدیریت کاراکفش اضافه کرد: تولیدات کاراکفش  با قیمت بسیار مناسب بصورت بنکداری و عمده فروشی از طریق سایت توزیع می‌شوند و در یازدهمین نمایشگاه بین المللی کیف، کفش و چرم و صنایع وابسته تهران نیز تخفیف ویژه ای برای مشتریان عزیز درنظر گرفته‌ایم.

 

https://www.khabareiran.ir/FileCenter/Multimedia/Images/Galleries/01_qrxgski.jpg

 

وی ادامه داد: متقاضیان می‌توانند از طریق سایت به آدرس karakafsh.com کفش خود را با قیمت مناسب و کیفیت تضمین شده انتخاب کنند.

 

کرم نژاد اظهار داشت: ما برای تولید کفش‌های خود مدلسازی انجام می‌دهیم و با توجه به ارگونومی پا و مهندسی از طریق دستگاه CNC قالب‌گیری و در نهایت کفش موردنظر براساس اصول موردنظر تولید می‌شود. همچنین، کفش‌های ما بعد از تولید، ایرادگیری شده و دوام آن نیز مورد بررسی قرار می‌گیرد، چرا که پا قلب دوم انسان است و مطمئناً اگر از کفش غیر استاندارد استفاده کنید، آسیب‌های جبران ناپذیری به کمر، زانو، ستون مهره‌ها و اعصاب وارد می‌گردد.

 

وی در پایان سخنان خود با انتقاد ازنحوه اطلاع رسانی و ساعت برگزاری نمایشگاه کفش تهران، گفت : یکی از مهمترین مشکلات یازدهمین نمایشگاه بین المللی کیف، کفش و چرم و صنایع وابسته تهران عدم تبلیغات مناسب بر روی بیلبوردها و آگهی‌ها بوده و انتظار ما برگزاری نمایشگاهی پررونق بود.مشکل دیگر زمانبندی غلط از ساعت 8 صبح تا 16 عصر است، چرا که صنعتگران و بنکداران اکثراً در این ساعات مشغول به کار هستند و نمی توانند برای بازدید از نمایشگاه مراجعه کنند.

 

اطلاعات تماس :

سفارشات عمده:  09144115797

سفارشات تکی : 09011893327

آدرس دفتر :

تبریز، عباسی،  بالاتر از پمپ بنزین، روبروی ربع رشیدی، جنب لوازم ساختمانی هوشیار، روبروی کوچه باهنر، پلاک 2

 

اینستاگرام : 

kara.kafsh

وب‌سایت:  

karakafsh.com

فروشگاه:

 

 

 

 

 

https://www.khabareiran.ir/FileCenter/Multimedia/Images/Galleries/3_unxcvfw.jpg

 

https://www.khabareiran.ir/FileCenter/Multimedia/Images/Galleries/04_viwdrwp.jpg

 

https://www.khabareiran.ir/FileCenter/Multimedia/Images/Galleries/07_lloddaa.jpg

 

https://www.khabareiran.ir/FileCenter/Multimedia/Images/Galleries/09_lwjzvdi.jpg

 

https://www.khabareiran.ir/FileCenter/Multimedia/Images/Galleries/014_tlmxzhh.jpg

 

https://www.khabareiran.ir/FileCenter/Multimedia/Images/Galleries/photo_2024-08-20_09-42-53_oyjijji.jpg

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب