امروز: دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ [2024/09/16]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 64945 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۰:۵۴:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

علیرضا صادقی درگفتگو با خبرایران اعلام کرد؛

تعاونی ماشین دوخت قهرود (ایران جک) بیشترین سهم بازار را در تجهیز واحدهای تولیدی دارد/ شرکت تعاونی ماشین دوخت قهرود گامهایی مهمی در راستای توسعه بخش نرم افزاری مرتبط با خطوط تولید پوشاک برداشته/ با دانشگاه‌های مختلف در ارتباط مستقیم هستیم

خبرایران : مدیر شرکت تعاونی ماشین دوخت قهرود گفت : شرکت تعاونی ماشین دوخت قهرود (ایران جک) در حال حاضربیشترین سهم بازار را در تجهیز واحدهای تولیدی ( قبل از دوخت، دوخت و تکمیلی ) دارد ودربخشهای نرم افزاری ، مشاوره، آموزش ، سرویس و همکاری با دانشگاه ها، مراکز تربیت مربی و فنی حرفه‌ای و آموزشگاه ها ،گام‌های مؤثری در مسیر شکوفایی صنعت پوشاک ایران برداشته است.
تعاونی ماشین دوخت قهرود (ایران جک) بیشترین سهم بازار را در تجهیز واحدهای تولیدی دارد/  شرکت تعاونی ماشین دوخت قهرود گامهایی مهمی در راستای توسعه بخش نرم افزاری مرتبط با خطوط تولید پوشاک برداشته/ با دانشگاه‌های مختلف در ارتباط مستقیم هستیم

علیرضا صادقی مدیر شرکت تعاونی ماشین دوخت قهرود درگفتگو با خبرایران اظهارداشت: شرکت تعاونی ماشین دوخت قهرود (ایران جک) با 30 سال سابقه، در حال حاضر بیشترین سهم بازار را در تجهیز واحدهای تولیدی ( قبل از دوخت،  دوخت و تکمیلی ) دارد و نماینده‌ چندین شرکت از کشورهای آلمان، ایتالیا، ژاپن، تایوان، ترکیه و چین می‌باشد.


وی ابرازداشت : شرکت تعاونی ماشین دوخت قهرود (مجموعه ایران جک) در سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی ماشین‌آلات نساجی و دوخت در ۳ فاز، ماشین‌آلات و تجهیزات خود را به نمایش گذاشته است.

 

https://www.khabareiran.ir/FileCenter/Multimedia/Images/Galleries/120_vtfzksk.jpg


مدیر شرکت تعاونی ماشین دوخت قهرود تصریح کرد : مجموعه ایران جک در مرحله اول در بخش‌های مشاوره و آموزش ماشین‌آلات و نرم‌افزار و آموزش نیروهای متخصص در خط تولید پوشاک در این زمینه فعالیت می‌کند. در مرحله دوم نیز در بخش ماشین‌آلات دوخت  تکنولوژی آخرین دستاوردهای تکنولوژی دوخت را در معرض دید واحدهای تولیدی قرار داده‌ایم.

 

https://www.khabareiran.ir/FileCenter/Multimedia/Images/Galleries/130_fabqreg.jpg


صادقی ادامه داد: در مرحله سوم هم در بخش نرم‌افزاری، نرم‌افزارهای طراحی، طراحی الگو، سایزبندی چیدمان، نرم‌افزارهای مدیریت خط تولید پوشاک، نرم‌افزار کیف و کفش و نرم‌افزارهای مرتبط با خطوط تولید پوشاک و کیف و کفش را در معرض دید تولیدکنندگان قرار داده‌ایم و امیدواریم که مورد توجه و قبول تولیدکنندگان قرار گیرد.


صادقی افزود: شرکت تعاونی ماشین دوخت قهرود در بخشهای نرم افزاری با بهره‌گیری از کادری مجرب در بخش‌های مشاوره، آموزش و سرویس و همچنین همکاری با دانشگاه ها، مراکز تربیت مربی و فنی حرفه‌ای و آموزشگاه ها ،گام‌های مؤثری در مسیر شکوفایی صنعت  پوشاک ایران برداشته است.


وی بیان داشت : ما باید بپذیریم که در سالیان گذشته فاصله‌مان نسبت به رقبایمان بیشتر بوده و به همین جهت برنامه‌هایی برای به روز شدن داریم. به همین دلیل شرکت تعاونی ماشین دوخت قهرود  در طی سالهای اخیر گامهایی مهمی در راستای توسعه بخش نرم افزاری مرتبط با خطوط تولید پوشاک برداشته از جمله  نرم افزارهای طراحی الگو ، الگوساز ، گلدوزی و نرم افزار بهینه سازی خط تولید پوشاک که می تواند موجب کاهش هزینه ها و افزایش راندمان کاری و بالابردن کیفیت گردد.

 

https://www.khabareiran.ir/FileCenter/Multimedia/Images/Galleries/302_fsehayz.jpg


وی خاطرنشان کرد: ما با دانشگاه‌های مختلف در ارتباط مستقیم هستیم و تیم آموزشی خود را به این مراکز برای برگزاری دوره‌های تخصصی اعزام می‌کنیم و با مرکز تربیت مربی کرج تفاهم‌نامه همکاری داریم که در پایان دوره آموزشی مدرک مورد قبول به دانشجویان ارائه می‌کنیم.


صادقی درپایان سخنان خود گفت : برای این شرکت فروش آغاز مسئولیت بوده و تأمین رضایت خاطر مشتریان را از مهمترین وظایف خود می دانیم . بهره گیری از نیروهای متخصص و توجه ویژه به آموزش تکنسین ها به ویژه در شهرستانها  از اولویت های این شرکت می باشد.  لذا هر ساله تعدادی از تکنسین ها  جهت به روز رسانی اطلاعات و بالابردن سطح دانش به خارج از کشور اعزام کرده تا بتوانیم  در بخش خدمات سهمی بیتشری از رضایت مشتریان را کسب نماییم.

 

اطلاعات تماس:

نمایشگاه مرکزی : خیابان خیام ، نرسیده جهارراه گلوبندک ،  شماره 783

سایت : iranjack.ir

تلفن :

2 – 55896860  021

021-111808333

فاکس :  55808333

ایمیل : info@soheil-sewingmachine.com

info@iranjack.com

 

مرکز نرم‌افزاری: خیابان سنایی، نبش 19
دفتر کاشان: شهرک صنعتی نوشابه

 

 

محصولات:

 

 

 

https://fastcdn.pro/FileGallery/iranjack.ir/Slides/1834%20Etude%202.jpg

 

https://fastcdn.pro/FileGallery/iranjack.ir/Slides/1834%20Etude%208.jpg

 

https://fastcdn.pro/FileGallery/iranjack.ir/Slides/1834%20Etude%2013.jpg

 

https://fastcdn.pro/FileGallery/iranjack.ir/Slides/-678325709-1834%20Etude%204.jpg

 

https://fastcdn.pro/FileGallery/iranjack.ir/Slides/1834%20Etude%209.jpg

 

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب