امروز: دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ [2024/09/16]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 64947 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

افشین نجفی درگفتگو با خبرایران اعلام کرد؛

محصولات«ساویس دلیجان» توانایی رقابت با محصولات مشابه جهانی رادارند/ جدیدترین محصول ما با نام تجاری «نخ ساتکس» درنمایشگاه ایرانتکس 2024 رونمایی میشود/ ریسندگی ساویس تولیدکننده انواخ نخ‌های مصنوعی پلی‌استر، ویسکوز و نخ‌های ملانژ با نمرات مختلف است

خبرایران : عضو هیئت مدیره شرکت نساجی ساویس دلیجان گفت : چالش‌پذیری و اشتیاق موسسان گروه صنعتی ساویس به ایفای نقش بیشتر در توسعه کشور ورفع نیازهای استراتژیک صنعت موجب شد نخستین شرکت تولیدی «الیاف پلی‌استر کاتن تایپ» در بخش خصوصی، تحت عنوان «نساجی ساویس دلیجان» راه اندازی نمایند.
محصولات«ساویس دلیجان» توانایی رقابت با محصولات مشابه جهانی رادارند/ جدیدترین محصول ما با نام تجاری «نخ ساتکس» درنمایشگاه ایرانتکس 2024 رونمایی میشود/ ریسندگی ساویس تولیدکننده انواخ نخ‌های مصنوعی پلی‌استر، ویسکوز و نخ‌های ملانژ با نمرات مختلف است

افشین نجفی، عضو هیئت مدیره شرکت نساجی ساویس دلیجان درگفتگو با خبرنگارخبرایران اظهارداشت : شرکت نساجی ساویس دلیجان صادرکننده نمونه استانی به مدت 4 سال متوالی، واحد برگزیده استانی به مدت چندین سال، برگزیده نشان حمایت ملی، واحدنمونه صنعتی استانی، کارآفرین برتر استانی و واحد نمونه استاندارد مردمی در چندین سال متوالی تنها بخشی از افتخارات «گروه صنعتی ساویس دلیجان» است.

نجفی تصریح کرد : گروه صنعتی ساویس در سال 1382 در شهر دلیجان استان مرکزی متولد شد. نخستین شرکت از مجموعه شرکت‌های این گروه که در حوزه تولیدعایق‌های رطوبتی پایه‌گذاری شد، توانست درمدت کوتاهی موفقیت‌های چشمگیری را کسب نماید و یکی از معتبرترین نام‌های تجاری صنعت خود، تحت عنوان «ایزوگام شرق گستر دلیجان» شود.

وی ادامه داد: اما کار به اینجا ختم نشد. چالش‌پذیری و اشتیاق موسسان گروه صنعتی ساویس به ایفای نقش بیشتر در توسعه کشور ورفع نیازهای استراتژیک صنعت موجب شد نخستین شرکت تولیدی «الیاف پلی‌استر کاتن تایپ» در بخش خصوصی، تحت عنوان «نساجی ساویس دلیجان» راه اندازی نمایند.

عضو هیئت مدیره شرکت نساجی ساویس دلیجان افزود : این کارخانه در سال 1390 در شهرک صنعتی دلیجان در زمینی به مساحت 50 هزار مترمربع و با سرمایه‌گذاری بالغ بر 5 میلیون یورو راه‌اندازی و با حضور ریاست جمهور وقت افتتاح شد.

 

https://savistex.com/wp-content/uploads/2024/04/Savis-about-bg.webp


وی تاکید کرد: ضرورت تکمیل زنجیره ارزش گروه در صنعت نساجی از یک سو و تمایل رهبران شرکت به حضور در بازارهای جهانی از سوی دیگر، زمینه‌ساز راه‌اندازی کارخانه ریسندگی ساویس با سرمایه گذاری بالغ بر 10 میلیون یورو و استقرار ماشین آلات با پیشرفته‌ترینتکنولوژی روز دنیا در صنعت نساجی شد.

نجفی با بیان اینکه محصولات این کارخانه با بالاترین استانداردهایکیفی تولید می‌شود، ابرازداشت: این محصولات از بهترین تولیداتصنعت نساجی کشور است که قابلیت رقابت با بهترین محصولات مشابه جهانی را دارد.

وی در خصوص جدیدترین محصولات این گروه تولیدی که قرار است در سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی نساجی رونمایی شوند،‌ توضیح داد: آخرین وجدیدترین محصول این مجموعه با نام تجاری «نخ ساتکس» به صورت رسمی در نمایشگاه ایرانتکس 2024 رونمایی می‌شود.


وی با بیان اینکه این شرکت توانسته است پس از موفقیت در تولید الیاف، به مرحله بعد زنجیره ارزش نساجی قدم بگذارد، خاطرنشان کرد: این پروسه باعث شد تا علاوه بر کاهش نرخ خام فروشی در محصول الیاف، از محصولاول به عنوان مواد اولیه در خط تولید ریسندگی استفاده کند.


نجفی یادآور شد: ریسندگی ساویس با بهره‌گیری از آخرین تکنولوژی روز اروپا با ظرفیت بالغ بر 6 هزارتن در سال، قادر به تولید انواخ نخ‌های مصنوعی از جمله نخ‌های 100 درصد پلی‌استر،100درصد ویسکوز ترکیب پلی‌استر ویسکوز با پنبه، و انواع نخ‌های ملانژ در بازه نمرات مختلف است که در صنایع بافندگی مصرف می‌شود.


به گفته وی گروه صنعتی ساویس، طی دودهه فعالیت موفق خود در صنعت کشور با همکاری بیش از 400 نفر از متخصصین خوب خود، توانسته است ضمن جلوگیری از خروج غیرضروریمیلیون‌ها دلار ارز از کشور، زمینه‌ساز افزایش صادرات غیرنفتی شود.


نجفی درخصوص با چالش‌های موجود در مسیر تولید این مجموعه بیان داشت: اگر چه امروزه یکی از اصلی‌ترین چالش‌هایصنعت نساجی کمبود نیروی انسانی متخصص است اما واحد منابع انسانی این مجموعه توانسته با تلاش مضاعف این مسئله را در سطح قابل قبولی رفع کند و با آموزش موثر و پیوسته، بهره‌وریو عملکرد همکاران را به نقطه قابل قبولی برساند.


مدیرعامل شرکت نساجی ساویس دلیجان در پایان سخنان خود گفت: اصلی‌ترین ارزش ساویس رعایت اصل برد برد و مشتری‌مداری است که نقش مهمی  برای عبور از چالش‌ها داشته است.

اطلاعات تماس :

آدرس دفتر مرکزی: تهران، ولنجک، نبش خیابان 13، پلاک 38 ، ساختمان کاسپین، طبقه1، واحد 14
تلفن :‌  02122185115

آدرس کارخانه: استان مرکزی،دليجان، كيلومتر ۵ جاده اصفهان شهرك صنعتی ، ضلع جنوبی ميدان صنعت، شركت الياف ساويس
تلفن :‌  9 - 08644433790

سایت : savistex.com

 

محصولات :

 

 

 

 

 

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب