امروز: دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ [2024/09/16]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 64964 تاریخ انتشار: جمعه ۲ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۰:۵۴:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

علی محمد صادقی در گفتگو با خبرایران اعلام کرد؛

گروه صنعتی برزان تولیدکننده نخ و پارچه جین میباشد/ قطعی مکرربرق مهمترین مشکل تولیدی کارخانه های نساجی درفصل تابستان است/ برزان تولید کننده قطعات، تجهیزات وکار ابزارهای کارخانجات نساجی است

خبرایران :مدیرعامل گروه صنعتی برزان گفت : گروه صنعتی برزان با اتکا به موازین علمی، فنی ، تخصصی و افزون برسه دهه فعالیت مداوم و پایدار در صنعت نساجی و صنایع وابسته با تولید طیف گسترده‌ای از قطعات، تجهیزات و کار ابزارهای کارخانجات نساجی نسبت به تامین بخشی از ملزومات فنی صنعت نساجی گام های مثبتی برداشته است.
گروه صنعتی برزان تولیدکننده نخ و پارچه جین میباشد/ قطعی مکرربرق مهمترین مشکل تولیدی کارخانه های نساجی درفصل تابستان است/ برزان تولید کننده قطعات، تجهیزات وکار ابزارهای کارخانجات نساجی است

علی محمد صادقی مدیرعامل گروه صنعتی برزان درگفتگو با خبرنگار خبرایران اظهار داشت : هلدینگ برزان شامل 15 شرکت سهامدار آن است  وعمده فعالیت ما تولید نخ و پارچه جین است که به تجار مختلف فروخته شده و پس از تولید لباس جین در فروشگاه‌ها به فروش می‌رسد.


وی تصریح کرد: یکی از مهمترین مشکلات تولید در این فصل قطعی مکرر برق است که سبب ضرر و زیان برای تولیدکنندگان می‌شود و در صورت ادامه این روند 50 درصد تولیدکنندگان ورشکسته خواهند شد.
صادقی ابرازداشت : دولت می‌بایست با کار کارشناسی و اطلاع‌رسانی مناسب، مدیریت اموربرق را برعهده گیرد. تا شاهد روز وشکوفایی صنعت نساجی و سایر صنایع باشیم ، اگر حمایت های لازم صورت نگیرد ، با این روند متاسفانه بسیاری از فرصت ها برای رشد و بالندگی صنعت نساجی را از دست خواهیم داد وبا قطعی مکرر برق چه بسا به سمت تعطیلی پیش برویم.


وی ادامه داد: نساجی اصفهان همواره رتبه اول را در این صنف بدست آورده است، چون صنعت به نسبت سرانه در اصفهان سال‌های متمادی است که مقام اول را دارد. به هرحال امیدوارم شاهد اعتلای روز افزون سطوح علمی و کاربردی کل صنایع کشورمان و درکنارآن نساجی باشیم.

صادقی با اشاره به اینکه  گروه صنعتی برزان به کشورهای آلمان، ترکیه، ایتالیا و ... صادرات دارد، تاکید کرد: هلدینگ برزان در چندین استان مختلف کشور از جمله مازندران، قزوین، ابهر، گیلان، یزد و اصفهان شعبه کارخانجاتی دارد. تلاش کرده که محصولات با کیفیتی را به دست مشتریان خود برساند.


وی خاطرنشان کرد: گروه صنعتی برزان با اتکا به موازین علمی، فنی ، تخصصی و بهره‌بندی از نیروهای تحصیل کرده و مجرب دستاوردهای افزون بر سه دهه فعالیت مداوم و پایدار در صنعت نساجی و صنایع وابسته را عرضه داشته و با تهیه طیف گسترده‌ای از قطعات ، تجهیزات و کار ابزارهای کارخانجات نساجی از برندهای معتبر و مطرح اروپایی نسبت به تامین بخشی از ملزومات فنی همکاران ارجمند صنعت نساجی کوشا بوده است.


صادقی درخصوص  فعالیت‌های گروه صنعتی برزان نیز توضیح داد: گروه صنعتی برزان تولید کننده انواع گریس ،روغن و روان کننده‌های صنعتی شامل MObll ،shell ،  KIUber ،  انواع تسمه‌های انتقال نیرو مورد مصرف در صنایع نساجی ساخت HSITAB ، انواع بلبرینگ و روبلبرینگ مصرفی در صنایع نساجی ساخت SKF و FAG ، انواع سنسور و لودسل و تجهیزات تشخیص الکترونیکی کمپانیFESTO،انواع جک و سیلندرهای پنوماتیک کمپانی NORGREN و سایر ادوات ، لوازم مصرفی و قطعات کمکی مورد نیاز صنایع نساجی می باشد.
 

اطلاعات تماس:

مهندس سعید صادقی:

09131049097
مهندس براتی:

09131267027

تلفن :

03191009890

ایمیل :

Harirnakh@gmail.com

 

https://www.khabareiran.ir/FileCenter/Multimedia/Images/Galleries/009_zynrsbh.jpg

 

https://www.khabareiran.ir/FileCenter/Multimedia/Images/Galleries/007_wsrdmzg.jpg

 

https://www.khabareiran.ir/FileCenter/Multimedia/Images/Galleries/003_gibfykn.jpg

 

https://www.khabareiran.ir/FileCenter/Multimedia/Images/Galleries/008_rjhdiwi.jpg

 

https://www.khabareiran.ir/FileCenter/Multimedia/Images/Galleries/004_enwpgoc.jpg

 

https://www.khabareiran.ir/FileCenter/Multimedia/Images/Galleries/010_wyutblf.jpg

 

https://www.khabareiran.ir/FileCenter/Multimedia/Images/Galleries/006_rkkrucg.jpg

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب