امروز: دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ [2024/09/16]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 64966 تاریخ انتشار: شنبه ۳ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۶:۴۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

خدمات رسانی روزانه به ۴۰۰۰ زائر در موکب محبان الرضای شلمچه

خبرایران : موکب محبان الرضا در مرز شلمچه برای سومین سال متوالی میزبان زائران اربعین حسینی بود و امسال روزانه به ۴ هزار زائر خدمات رسانی کرد.
خدمات رسانی روزانه به ۴۰۰۰ زائر در موکب محبان الرضای شلمچه

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، سید مهدی صباغ شهردار منطقه یک تهران گفت: در ایام اربعین حدود ۱۴۴ نیروی کارگری از منطقه به مرز شلمچه اعزام و پاکسازی روزانه ۱۵ کیلومتر مسیر میدان مقاومت تا مرز را به صورت رفت و برگشت بر عهده داشتند که میانگین ۵ تا ۶ تن زباله جمع آوری می شد.

او افزود: امسال دو سوله به طور جداگانه اسکان خواهران و برادران زائر را بر عهده داشت و امکاناتی چون ۱۲۰ چشمه سرویس بهداشتی، حمام‌ و ۴ ماشین لباسشویی ۱۵ کیلویی،۳۰ مخزن زباله ۱۱۰۰ لیتری،بیش از ۳۰ سیستم سرمایشی و استقرار خدمات آتش نشانی و..در موکب برقرار است.

شهردار منطقه یک تصریح کرد: با راه اندازی ایستگاه فرهنگی نیز برنامه های متنوع از جمله خدمات رسانی به کودکان زائر، برپایی نمازجماعت، روایتگری شهدا، تعزیه خوانی و...به صورت مستمر در حال اجراست.

صباغ گفت: نیروها تا سه روز بعد از اربعین حسینی در موکب جهت خدمات رسانی مناسب به زائرین مستقر هستند.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب