امروز: دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ [2024/09/16]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 64994 تاریخ انتشار: شنبه ۱۰ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۵۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

الناز فرناد درگفتگو با خبرایران اعلام کرد؛

نرم‌افزار داروخانه‌ای آرسن می‌تواند یک داروخانه را بطور کامل مکانیزه کند/طراحی سایت و نرم‌افزار ارسال صورتحساب‌های الکترونیکی به سامانه مودیان را نیز انجام می‌دهیم/ شعار «هوشمند، ثروت آفرین و پشتیبان» روحِ غالب بر فعالیت های گروه مهندسین تبیان است

خبرایران : مدیر فروش و بازاریابی گروه نرم‌افزاری تبیان گفت :نرم‌افزار داروخانه‌ای آرسن می‌تواند یک داروخانه را بطور کامل مکانیزه کند که خدمات آن شامل: پنل ثبت نسخه، انبار، صندوق، حسابداری می‌باشد.
نرم‌افزار داروخانه‌ای آرسن می‌تواند یک داروخانه را بطور کامل مکانیزه کند/طراحی سایت و نرم‌افزار ارسال صورتحساب‌های الکترونیکی به سامانه مودیان را نیز انجام می‌دهیم/ شعار «هوشمند، ثروت آفرین و پشتیبان» روحِ غالب بر فعالیت های گروه مهندسین تبیان است

الناز فرناد مدیرفروش و بازاریابی گروه نرم‌افزاری تبیان درگفتگو با خبرایران اظهارداشت: گروه مهندسین تبیان از سال 1385 با هدف تولید نرم افزارهای کاربردی، مالی، اداری و اتوماسیون فعالیت خود را آغاز نموده و از سال 1390 به عضویت سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور درآمده و توانسته است در حوزه فعالیت خود جایگاهی ممتاز درمیان فعالان این عرصه به دست آورد.

وی تصریح کرد : شعار معروف « هوشمند، ثروت آفرین و پشتیبان » روحِ غالب بر فعالیت های گروه مهندسین تبیان است و از این روست که تلاش کرده با پیاده سازی استانداردهای جهانی در سازمان خود، روند خدمات رسانی به مشتریان را با بهره مندی از توان فنی برنامه نویسان زبده در تولید نرم افزار از یک سو و همچنین استفاده از مشاوران متعدد در حوزه های مدیریت، ارتباطات، بازاریابی و فروش، زمینه ای هموار برای تولید و ارائه محصولات و خدماتی کیفیت مدار و بستری رقابتی برای جلب بیشترِ رضایت مشتریان در این مجموعه ایجاد نماید.

فرناد با اشاره به فعالیت اصلی گروه نرم افزاری تبیان عنوان داشت : فعالیت عمده ما تولید نرم‌افزارهای تخصصی داروخانه می‌باشد که اصلی‌ترین آن نرم‌افزار مدیریت داروخانه با برند آرسن تعریف شده است. طراحی سایت و نرم‌افزار ارسال صورتحساب‌های الکترونیکی به سامانه مودیان و همچنین نرم افزار تحت وب آرسن لایت تنها نرم افزار رایگان متصل به API نسخ الکترونیک، محصولات دیگری از گروه نرم افزاری تبیان است.

وی افزود: نرم‌افزار داروخانه‌ای آرسن می‌تواند یک داروخانه را بطور کامل مکانیزه کند که خدمات آن شامل: پنل ثبت نسخه، انبار، صندوق، حسابداری می‌باشد.

مدیرفروش و بازاریابی گروه نرم‌افزاری تبیان ابراز داشت:  این نرم‌افزار بیش از 3 هزار داروخانه در سطح کشور از جمله داروخانه گلسار رشت و داروخانه کلینیک تدبیر ارومیه، داروخانه پردیسان شهر قم را تحت پوشش خود قرار داده، بطوری که در اکثر استان‌ها لیدر بازار هستیم.


وی ادامه داد: از جمله مزایای این نرم‌افزار برای داروخانه‌ها این است که با توجه به اینکه در سیستم مدیریتی کشور نگاه مدرن به مدیریت داروخانه‌ها وجود دارد، ما نیز متفاوت از دیگر نرم‌افزارها عمل می‌کنیم؛ بروز رسانی قیمت های آزاد داروها از طریق سامانه تیتک سرعت و دقت در داروخانه را افزایش می دهد و اتصال به وب سرویس تیتک نیز از خدمات منحصر به فرد شرکت نرم افزاری تبیان است.


فرناد در پایان سخنان خود گفت : سامانه کاملا اختصاصی از راه دور برای ارتباط با مشتری که توسط شرکت طراحی شده امنیت ارتباط با مشتری را حفظ و سرعت در ارتباط گیری را بالا می برد، پشتیبانی 24 ساعته بدون تعطیلی و به صورت تلفنی از خدمات منحصر به فرد شرکت تبیان بوده و با توجه داشتن 30 خط تلفن همزمان برای ارتباط داروخانه ها، زمان انتظار برای پاسخگویی زیر 30 ثانیه می باشد.


اطلاعات تماس :

آدرس : ارومیه، خیام جنوبی، پلاک 384، ساختمان ارس 4 طبقه هفتم واحد 20 و 21

سایت : 

tebyangroup.com

اینستاگرام : 

tebyangroup

ایمیل :

 info@tebyangroup.com

گواهینامه های بین المللی:

این گروه به منظور تضمین کیفیت محصولات خود توانسته با استفاده از توانمندی‌ها و قابلیت‌های فنی و با پشتکار نیروهای متخصص، برای «اولین بار در ایران» و با افتخار به عنوان تنها شرکت تولید کننده نرم‌افزار مدیریت داروخانه، گواهینامه های بین المللی:

 

  • ISO 9001 (سیستم مدیریت کیفیت)
  • ISO 10004 ( سیستم مدیریت شکایات و رضایتمندی مشتری)
  • ISO 27001 ( سیستم مدیریت امنیت اطلاعات)

ISO 9001

ISO 10004

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب