امروز: پنج شنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ [2024/09/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 65009 تاریخ انتشار: شنبه ۱۰ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۵۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

شربت گیاهی معده KDS زنیان آنتی اسید، ضد نفخ و درمان زخم معده

خبرایران : شربت گیاهی معده KDS زنیان آنتی اسید، ضد نفخ و درمان زخم معده بوده و محصول شرکت داروسازی کیمیا دارو سپهر از اسانس گیاه زنیان، نعنا به روش علمی فرموله شده تهیه شده است.
شربت گیاهی معده KDS زنیان آنتی اسید، ضد نفخ و درمان زخم معده

خواص شربت گیاهی معده KDS زنیان : آنتی اسید، ضد نفخ و درمان زخم معده

شربت گیاهی KDS زنیان شرکت داروسازی کیمیا دارو سپهر که از اسانس گیاه زنیان، نعنا که به روش علمی فرموله شده تهیه شده است.
مطالعات و پژوهشهای علمی نشان داده این تریبات دارای خواص ذیل می باشد.


آثار فارماکولوژی و مکانیسم اثر:
زنیان، حاوی تیمول و کاوراکرود و ترپین‌های فعال بوده و باعث کنترل ترشح اسید معده از طریق مهار پروتون می‌گردد.
شایان ذکر است اثرات شربت KDS بر روی نفخ و اسپاسم روده و تهوع، یبوست مثبت بوده است.
مطالعات جدید اثرات درمانی فراوانی را برای گیاه زنیان نشان داده‌اند که در زمینه اختلالات دستگاه گوارش و درمان کننده زخمهای معده و اثنی عشر از طریق مهار ترشح اضافی اسید معده و مهار پمپهای مولد اسید و همچنین، تنظیم ترشح آنزیمهای کبدی و محافظت از کبد و اثرات آنتی اسپاسمودیک و مهار انقباضات روده و معده همانند هیوسین و آدرنرژیک و مهار گیرنده‌های موسکارینی اعمال می‌شود و در اختلالات دستگاه ادراری تناسلی مفید می‌باشد.
مهار تشکیل اگزالات کلسیم و افزایش تولید شیر را می توان نام برد و این اثرات عمدتاّ ناشی از عملکرد ترکیبات تیمول و کارواکرول گیاه می‌باشد.

 
زنیان چیست؟

زنیان یک گیاه دارویی مفید حاوی فیبر، کربوهیدرات، رطوبت، پروتئین، چربی، ماده معدنی، فلاون، کلسیم، تانین، گلیکوزیدها، فسفر، آهن و نیکوتیناسید است. این گیاه دارای خاصیت آنتی اکسیدانی قوی است و در درمان فشار خون بالا، آسم، مشکلات قاعدگی، یبوست و نفخ موثر است همچنین دارای خاصیت ضد میکروب و ضد تب می باشد. زنیان باعث افزایش ترشحات روده می شود در نتیجه باعث افزایش توان هضم و درمان دل دردهای شدید می شود. این گیاه باعث درمان بی اشتهایی، سوء هاضمه، قولنج و اسهال می شود.

شربت گیاهی معده زنیان کی دی اس یک محصول صد در صد گیاهی جهت درمان مشکلات دستگاه گوارش است. این محصول با داشتن زنیان دارای خاصیت ضد عفونی کننده و ضد میکروب است و باعث تقویت معده، رفع اسپاسم، رفع نفخ و کمک به هضم بهتر مواد غذایی می شود. این محصول ضد اسید معده است و به درمان رفلاکس کمک می کند و درمان خوبی برای کنترل مشکل زخم معده است. به علت گیاهی بودن این محصول دارای تاثیر گذاری مناسب و عوارض بسیار کم تری نسبت به داروهای شیمایی می باشد.

 

 

https://khaneyelux.ir/wp-content/uploads/2023/01/1-600x600.jpg

 

 

درباره شرکت کیمیا دارو سپهر؛

شرکت کیمیا دارو سپهر در زمینه تولید، تامین و توزیع محصولات مرتبط با صنایع دارو های شیمیایی، داروهای طبیعی و مکمل ها در سال 1385 تاسیس گردید. احداث کارخانه در سه طبقه براساس اصول GMP به بهره برداری رسید. از ویژگی های شرکت کیمیا دارو سپهر، رعایت و پیروی از استاندارد های GMP ،WHO سازمان بهداشت جهانی و 9001-2015 ISO در کلیه امور میباشد. دراین

شرکت کنترل های دقیق و مستمر در کلیه مراحل، از زمان خرید مواد اولیه تا محصول نهایی در آزمایشگاه کنترل کیفیت و تضمین کیفیت براساس استاندارد های فوق انجام میپذیرد.
شرکت محصولات خود را با برند کیمیا دارو سپهر در اختیار مصرف کنندگان محترم قرار میدهد.

 

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب