امروز: پنج شنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ [2024/09/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 65059 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۵۱:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

غلامرضا نوری قزلجه اعلام کرد؛

تنظیم‌گری و ایجاد تعادل در بازار؛ نقش حاکمیتی و مدیریتی شرکت پشتیبانی امور دام

خبرایران : وزیر جهادکشاورزی تنظیم‌گری در بازار را ماموریت شرکت پشتیبانی امور دام اعلام کرد و ورود این شرکت به بازار رقابتی بخش خصوصی با مسوولیت حاکمیتی آن برای متعادل سازی بازار ناسازگار دانست.
تنظیم‌گری و ایجاد تعادل در بازار؛ نقش حاکمیتی و مدیریتی شرکت پشتیبانی امور دام

 به گزارش خبرایران از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی، غلامرضا نوری در مراسم تکریم و معارفه سرپرست شرکت پشتیبانی امور دام گفت: تنظیم‌گری در بازار وظیفه اصلی این شرکت است و نباید هیچ باری خارج از توان و ماموریت شرکت به ارکان آن تحمیل شود.
وی همچنین افزود: به دلیل نقش حاکمیتی و مدیریتی شرکت پشتیبانی امور دام نباید از آن توقع ورود به بازار رقابتی بخش خصوصی را داشت و این امر به نوعی با ایفای وظیفه تنظیم‌گری مجموعه ناسازگار است.
وزیر جهاد کشاورزی، تنظیم مناسب بازار را نشانه عملکرد صحیح این شرکت در مدیریت تقاضا ارزیابی کرد و ورود بی‌مورد این شرکت در هر مشکلی را باعث هدررفت توان و اختلال در سازوکار تعادل‌بخشی به بازار عنوان کرد.
نوری در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به حفظ روحیه جهادی، ادامه مسیر جهادسازندگی را در سو‌گیری همه فعالیت‌ها و اقدامات جهادکشاورزی برای حفظ حرمت کلمه مقدس جهاد ضروری دانست و ابراز امیدواری کرد با خدمت جهادی در همه سطوح مدیریتی و کاری، عنوان جهاد کماکان زیبنده نام وزارت جهادکشاورزی باشد.
وی گفت: اگر رفتارهای ما نشان جهاد را داشته باشد این خدمت در شأن نظام جمهوری اسلامی و در تراز ارزش‌های نظام خواهد بود.
نوری اعتماد مردم را سرمایه بزرگ دولت و حاکمیت خواند و نقش این سرمایه را در پیشرفت و توسعه وزارت جهادکشاورزی به دلیل مشارکت بیش از ۹۵ درصدی مردم، کشاورزان و بهره‌برداران برای رسیدن به امنیت غذایی، پراهمیت عنوان کرد.
گفتنی است؛ در این مراسم محسن سلامی به عنوان سرپرست جدید شرکت پشتیبانی امور دام معرفی و از زحمات سرپرست سابق این شرکت قدردانی شد.
 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب