امروز: پنج شنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ [2024/09/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 65072 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۵۴:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

مخترع مداد بدون چوب اعلام کرد؛

شرکت مداد دنیای فردا اولین تولیدکننده مداد فاقد چوب درایران است/ با هدف جلوگیری از ورود مداد بی کیفیت قاچاق ، تولید کالای با کیفیت ایرانی و ایجاد اشتغال وارد این حوزه شدم/ برای تولید مداد آدمیرال هیچ درختی قطع نشده و دوستدار محیط زیست است

خبرایران : محمد جهانشاهی مخترع مداد بدون و مدیرعامل شرکت پندار تحریر مهرگان گفت : شرکت مداد دنیای فردا بعنوان اولین تولیدکننده مداد فاقد چوب ایران تاسیس شده و با ثبت این اختراع اولین مداد فاقد چوب ایران را با فرمول اختصاصی آن تولید کردیم.
شرکت مداد دنیای فردا اولین تولیدکننده مداد فاقد چوب درایران است/ با هدف جلوگیری از ورود مداد بی کیفیت قاچاق ، تولید کالای با کیفیت ایرانی و ایجاد اشتغال وارد این حوزه شدم/ برای تولید مداد آدمیرال هیچ درختی قطع نشده و دوستدار محیط زیست است

محمد جهانشاهی مخترع مداد بدون چوب مهمان برنامه مثبت آموزش شبکه آموزش اظهارداشت: هر کشوری فراخور نیازمندی های خود در زمینه تولید مداد بدون چوب فعالیت های داشته است اما از سال 1388 ما تصمیم گرفتیم این مداد را در ایران با روش اختصاصی خودمان  و مواد اولیه کاملا ایرانی این محصول را تولید کنیم.


وی با اشاره به اینکه پایه این مداد پلیمراست ، عنوان داشت: ما در این زمینه فرمولی را ثبت کردیم و در این مداد از مواد معدنی و پلیمری استفاده شده است.


جهانشاهی با تاکید بر اینکه برای تولید این مداد هیچ درختی قطع نشده و دوستدار محیط زیست است، بیان داشت: فرمول ساخت این مداد در ایران به نام شرکت ما ثبت شده است و از سال 1388 به عنوان اولین تولیدکننده مداد فاقد چوب در ایران فعال هستیم و پس از مدتی بدلیل کیفیت بالا، اعتمادسازی میان مشتریان صورت گرفت و خوشبختانه این فرهنگ در بازار مصرف شکل گرفته که مداد فاقد چوب مدادی است که هیچ درختی برای تهیه آن قطع نشده و دوستدار محیط زیست است.


وی ابرازداشت: سالهای زیادی است که مجموعه لوازم التحریر فعالیت دارم اما ما با هدف جلوگیری از ورود مداد بی کیفیت و جلوگیری از قاچاق، همچنین تولید کالای با کیفیت ایرانی، ایجاد اشتغال وارد این حوزه شدم.همانطور که می‌دانید ایران هوای مساعد برای تولید درختی که چوب مداد را از آن تهیه می‌کنند، ندارد و کاشت این نوع درخت به صرفه نمی‌باشد، بنابر این بسیاری از کشورها مثل ایران واردکننده چوب مداد از کشورهای اندونزی، چین، روسیه و اوکراین هستند.


مدیرعامل شرکت پندار تحریر مهرگان با بیان اینکه متراژ مصرف این مداد نسبت به سایر مدادهای موجود در بازار بسیار به صرفه است خاطرنشان کرد: کنترل کیفی مواد مصرفی تولید این مدادها باعث افزایش کیفیت مغز و بدنه مداد شده است که شامل دو قسمت مغز مداد و بدنه مداد است که کاملا چوبی است و مغز هم که حدود 20 مواد با هم ادغام و پخته و به این شکل در می آید.


وی درخصوص مراحل تولید مدادهای چوبی هم توضیح داد : مدادهای چوبی به صورت چوب های ورقه شده، شیار در آن ایجاد و مغز مداد چسبیده و دو چوب را هم چسبیده ، پرس و تراش می خورد و بعد رنگ آمیزی شده و در نهایت روی آن چاپ صورت گرفته و بسته بندی می شود.


جهانشاهی ادامه داد : شرکت پندار تحریر مهرگان مفتخر است تا با استفاده از چوب مرغوب و بهترین متریال مغز مداد توانسته از سال 1399 به طور رسمی محصولات خود را روانه بازار کند و همواره در تلاش بوده ایم تا سلامت مصرف کنندگان و رعایت استانداردهای جهانی در اولویت ما باشد و برای این مهم استفاده از رنگ های بهداشتی، بسته بندی با مقوای بهداشتی از ابتدای تولید شعار ما بوده است.


وی با اشاره به اینکه دو نمایندگی فروش دربازار تهران و نمایندگی دیگردرشهر اصفهان دارم، تاکید کرد : محصولات ما را به سراسر کشور ارسال می شوند و درحال حاضر دو نوع مداد چوبی با برند آدمیرال و ووک از بهترین برندهای مداد در ایران هستند که به کشورهای همسایه مثل عراق، افغانستان و آسیای میانه بعضاً از طریق نمایشگاه‌های مرزی صادر و قصد داریم در سال‌های آینده به بازارهای منطقه‌ای نیز وارد کنیم.


این مخترع مداد بدون چوب افزود: ما گواهی های ایزو 9001- ایزو 14001- ایزو 45001 و گواهی IMS را کسب کرده ایم و این امرباعث شده تا بتوانیم اطمینان لازم از فرآیند تولید و کیفیت محصولاتمان را به مشتریان گرامی به نوعی تضمین کنیم، امیدوارم که با تمهیدات بانک مرکزی و وزارت صمت کمک بزرگی به تولیدکنندگان داخلی صورت گرفته و بدنبال آن فضای رقابتی نیز شکل بگیرد.


جهانشاهی درپایان سخنان خود در مورد مشکلات تولید وعرضه مداد در کشورنیز ابرازداشت: مشکل اصلی ما در حال حاضر واردات مواد اولیه برای مداد چوبی، سیاست‌های روز و تامین ارز مورد نیاز است، چرا که سهمیه ارزی سالیانه ما بسیار کمتر از سالهای گذشته شده و به همین دلیل ما را دچار محدودیت کرده است.

 

اطلاعات تماس :

آدرس : پردیس، شهرک صنعتی خرمدشت، خیابان نهم غربی، پلاک 67
تلفن :
09123980599
02176210510
 

اینستاگرام : 

pencilwoke

سایت :

pendartahrir.com

www.mdfpencil.com

 

 

 

 

 

https://pendartahrir.com/wp-content/uploads/2024/03/20011-222x300.jpg

 

 

https://pendartahrir.com/wp-content/uploads/2024/03/20016-222x300.jpg

 

https://pendartahrir.com/wp-content/uploads/2024/03/20019-222x300.jpg

 

https://pendartahrir.com/wp-content/uploads/2024/03/20018-222x300.jpghttps://pendartahrir.com/wp-content/uploads/2024/03/20020-222x300.jpg

 

 

 


 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب